Billige christiania cykler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

Hvem?

De er da godt nok dyre end lige regnet med, hold nu op  -  kender i ikke en der gerne vil sælge deres billigt? Standen er fuldstændig underordnet

Har kigget lidt på dba.dk og guloggratis.dk, men der koster der sgu os fra 5.000 og opad     

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

serinasmor

Hvem? skriver:

De er da godt nok dyre end lige regnet med, hold nu op  -  kender i ikke en der gerne vil sælge deres billigt? Standen er fuldstændig underordnet

Har kigget lidt på dba.dk og guloggratis.dk, men der koster der sgu os fra 5.000 og opad     

Vi kiggede også på det i sin tid... 5000 lyder faktisk meget billigt så hvis de ellers er nogenlunde køreklare ville jeg slå til

Ellers kan vi anbefale jogger/cykeltrailer og alm. cykel.

Anmeld

24. juni 2013

aarhusmor

åh ja dem kiggede jeg også på engang. De ser ud til at stige i flukt med at de forfalder

Anmeld

24. juni 2013

Hvem?

serinasmor skriver:

Vi kiggede også på det i sin tid... 5000 lyder faktisk meget billigt så hvis de ellers er nogenlunde køreklare ville jeg slå til

Ellers kan vi anbefale jogger/cykeltrailer og alm. cykel.

Jeg skal have plads til 3 børn i alderen 0-3 år - og vil virkelig gerne have den foran, så jeg kan se dem....

Må vist bare bide i det sure æble og kaste pengene efter sådan en, men ej, jeg syntes det er dyrt.

Anmeld

24. juni 2013

Hvem?

aarhusmor skriver:

åh ja dem kiggede jeg også på engang. De ser ud til at stige i flukt med at de forfalder

Præcis, hvordan kan en 1/2 cykel med en trækasse koste SÅ meget?

Åh, gid jeg var rig!

Anmeld

24. juni 2013

spj

Vil bare lige sige, at hos cykelbanditten kan man få en ny ladcykel til 7500 for den billigste også er alt med undtagen en ekstra lås.
Det er selvfølgelig mere en 5000 som du har set dem til på dba, men så er den altså også ny.

Vi er så glade for vores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.