Hvad er nu det????? Hjælp lige :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

Anonym trådstarter

Halløj

er det normalt at få en let blødning midt i en P-pille pakke?? Jeg har taget P-piller i 8år (pånær i graviditeten selfølgelig ) og har aldrig oplevet at bløde på andre tidspunkter end i pausen! 

Men nu, 9dage inde i pakken, bløder jeg noget lyserødt blod??? 

Hvad betyder det lige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der ved om det er normalt? 

Anmeld

24. juni 2013

Trine89

Jeg kender ikke til det selv. 

Men jeg har hørt noget om at hvis man oplever dette vil det være en ide at søge til lægen fordi det kan være noget med at de p-piller man får ikke længere er de "rigtige" for ens krop. måske du skal have nogle stærkere ? 

Anmeld

24. juni 2013

HHC88

Anonym skriver:

Halløj

er det normalt at få en let blødning midt i en P-pille pakke?? Jeg har taget P-piller i 8år (pånær i graviditeten selfølgelig ) og har aldrig oplevet at bløde på andre tidspunkter end i pausen! 

Men nu, 9dage inde i pakken, bløder jeg noget lyserødt blod??? 

Hvad betyder det lige? 

Har du taget alle piller som du skulle? Måske er din krop bare i ubalance eller er stresset. Det kan være mange ting

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Jeg kender ikke til det selv. 

Men jeg har hørt noget om at hvis man oplever dette vil det være en ide at søge til lægen fordi det kan være noget med at de p-piller man får ikke længere er de "rigtige" for ens krop. måske du skal have nogle stærkere ? 

Okay, det har jeg aldrig hørt om. Kan være jeg skal ringe og høre ad i morgen så.

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Har du taget alle piller som du skulle? Måske er din krop bare i ubalance eller er stresset. Det kan være mange ting

Ja, jeg har taget dem helt efter bogen

Anmeld

24. juni 2013

Trine89

Anonym skriver:

Okay, det har jeg aldrig hørt om. Kan være jeg skal ringe og høre ad i morgen så.

Tror også det høre sig sjælendhederne til. 

Det kan jo hvertfald ikke gøre nogen skade at ringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.