hvor længe og hvornår brugte dit barn 68?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

charlottekri

Min dreng er jo så en af de mindre må jeg vist erkende, for han er 8 mdr og bruger 68 nu og har gjort det i ca et par måneder og forstætter nok ihvertfald en måneds tid endnu, tænker jeg. Han ligger på midterkurven mht vægt, og det har også meget at sige, for hvis det bliver strakt i bredden, er det jo ikke så langt længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

StudPsyk

Altså James er 2,5 måned og jeg tror nok 64 cm lang. Og han er på vej ind i størrelse 68...

Anmeld

24. juni 2013

M&N

1990h skriver:

Ja, jeg ved godt det er et individuelt spørgsmål og børn er forskellige

men sidder og kigger på udsalg og der er jo penge at spare hvis man køber lidt i 68 nu

men hvornår kom jeres barn i 68? og hvor store var de ved fødslen.

ida var 53 ved fødsel og 3675 g. hun er 61 lang nu (2 måneder)..nogle der vil give et gæt på hvor gammel hun eventuelt er når hun starter i 68?..det jo mere afhensyn til vejret at jeg syntes det er svært

Min datter blev født 25 februar, hun fylder 4 måneder imorgen.

Hun er  str 68 nu. Men hun var også i str 56 lige fra fødslen.

Hun var 3880 g og 56 cm.

Når jeg køber nyt tøj til hende så køber jeg i str 74 nu hvor der er tilbud! 

Anmeld

25. juni 2013

M (:

1990h skriver:

men sidder og kigger på udsalg og der er jo penge at spare hvis man køber lidt i 68 nu

ida var 53 ved fødsel og 3675 g. hun er 61 lang nu (2 måneder)..nogle der vil give et gæt på hvor gammel hun eventuelt er når hun starter i 68?..det jo mere afhensyn til vejret at jeg syntes det er svært

Hjalte er 3,5 måned og er på vej i 62 (64 cm og 5600 gram), så tror det er temmelig individuelt (:

Anmeld

25. juni 2013

FruHolm <3

1990h skriver:

Hej

min søn var ved fødslen 52cm og 4110g han brugte der str 56, da han var 9 dage brugte ha. Str 62 , som 5 uger var han 6200g og 62cm og brugte str 68 , den str brugte han i knap 1 1/2 måned  

Anmeld

25. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Min pige var en 5-6 måneder da hun begyndte at bruge 68 og brugte det i 2 måneder ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.