Hjælp mig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
16 svar
2 synes godt om
24. juni 2013

Swerg

Please ...

har hele dagen idag haft sindssyg øm krop, kuldegysninger og fryser hel vildt !!

Min hud er såååå øm. Jeg kan dårlighaha tøj på, og havde jeg et badekar kunne jeg sidde i nærmest kogende vand og få varmen.

Jeg har ikke feber. Men når jeg ligger med 3 dyner føler jeg mig stadig som en ispind.

Har noget stærk smertestillende som jeg fik efter en operation sidste år, (ja, så øm er jeg) som jeg tog, og det hjalp i 3-4 timer og nu vil jeg  selvfølgelig ikke tá mere

har nogen prøvet det samme ? Og hvad var det ?

knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Øv. Det lyder godt nok ikke rart.

Jeg har selv prøvet det, men det var i forbindelse med influenza, så der havde jeg naturligvis også feber.

Rigtig god bedring.

Anmeld

24. juni 2013

Swerg

RGN skriver:

Øv. Det lyder godt nok ikke rart.

Jeg har selv prøvet det, men det var i forbindelse med influenza, så der havde jeg naturligvis også feber.

Rigtig god bedring.

Mange tak , og tak for svar 

Anmeld

24. juni 2013

Swerg

Andre der har prøvet ?

Anmeld

24. juni 2013

Frk. Himmelblå

Elias2010<3 skriver:

Please ...

har hele dagen idag haft sindssyg øm krop, kuldegysninger og fryser hel vildt !!

Min hud er såååå øm. Jeg kan dårlighaha tøj på, og havde jeg et badekar kunne jeg sidde i nærmest kogende vand og få varmen.

Jeg har ikke feber. Men når jeg ligger med 3 dyner føler jeg mig stadig som en ispind.

Har noget stærk smertestillende som jeg fik efter en operation sidste år, (ja, så øm er jeg) som jeg tog, og det hjalp i 3-4 timer og nu vil jeg  selvfølgelig ikke tá mere

har nogen prøvet det samme ? Og hvad var det ?

knus 

Er du undervægtig? Det kan have noget med det at gøre...

Har du dårligt blodomløb?

Har du prøvet at lave varme indefra ved fx at løbe en tur?  - Det kan sandsynligvis få det til at vende, hvis det er noget vaskulært eller noget med undervægt...

God bedring

Anmeld

24. juni 2013

Swerg

Frk. Himmelblå skriver:

Er du undervægtig? Det kan have noget med det at gøre...

Har du dårligt blodomløb?

Har du prøvet at lave varme indefra ved fx at løbe en tur?  - Det kan sandsynligvis få det til at vende, hvis det er noget vaskulært eller noget med undervægt...

God bedring

Jeg er normalvægtig Har lige taget et langt varmt bad og drukket en baileys.. Det hjalp. Og går snart i seng, så håber på at søvn hjælper gevaldigt så jeg kan møde frisk op imorgen

Anmeld

24. juni 2013

Koen.

Sådan har jeg det altid et par/dagen før influenza

Anmeld

24. juni 2013

Mum33

Influenza tror jeg. Skyld 2 panodil ned Med en øl, og så i seng 

Anmeld

24. juni 2013

Swerg

Tanja. skriver:

Sådan har jeg det altid et par/dagen før influenza

Oh no... 

Lå med slem forkølelse forrige uge

Anmeld

25. juni 2013

Swerg

Update :

jeg har fået det meget værre...

har så pokkers ondt iver det hele, selv inde bag øjnene.. Jeg brænder, min hud brænder og jeg kan ikke få det varmt nok. Jeg er svimmel som bare pokker. 

Og det værste . jeg har tisset to gange på gulvet bare i nat.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.