vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2013

Anonym trådstarter

hey

mit barn starter i vuggestue pr 1 august. min kæreste og jeg er begge på kh og får 10000 udbetalt om måneden. ca 13*** førskat.. kan vi godt ansøge om hjælp til halvdelen af beløbet for vuggestuen ? vi skal komme til at betale 2550 om måneden.

hvad skal man have med når man skal ansøge ?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

hey

mit barn starter i vuggestue pr 1 august. min kæreste og jeg er begge på kh og får 10000 udbetalt om måneden. ca 13*** førskat.. kan vi godt ansøge om hjælp til halvdelen af beløbet for vuggestuen ? vi skal komme til at betale 2550 om måneden.

hvad skal man have med når man skal ansøge ?

på forhånd tak

Du får ca halvdelen dækket, altså delvis friplads  du  kan søge på digital pladsanvisning.

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Du får ca halvdelen dækket, altså delvis friplads  du  kan søge på digital pladsanvisning.

tak for svar er det noget som jeg kan søge om nu ? Og ved du hjvor meget ca jeg kan få dækket ?

Anmeld

24. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

tak for svar er det noget som jeg kan søge om nu ? Og ved du hjvor meget ca jeg kan få dækket ?

Du kan søge når du har takket ja til en plads, ikke før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.