KH og fælles konto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

M&N

Nu mener jeg helt almindelig budget konto.

Min kæreste og jeg har hver især vores egen lønkonto men det er så besværligt så vi vil gerne slå kontoerne sammen.

Altså én fælles lønkonto, men må man godt det, når man er på kh? Min kæreste er på elevløn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

aarhusmor

ja det må man gerne.

Anmeld

24. juni 2013

Mother-love

Jeg følger lige med. For står selv med det samme spørgsmål faktisk

Anmeld

24. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det må I gerne men husk at kommunen så vil se det samlede beløb og dele det med 2 og sige du har halvdelen af det og det skal så være under de 10.000 kr. hver mdr ellers risikerer du at blive trukket i KH...

bedste bud er ellers hver sin lønkonto men fælles budgetkonto hvor regningerne trækkes fra og man hver mdr. overfører et fast beløb til så der er til de dyre måneder uden at man står helt uden mad på bordet...

Anmeld

24. juni 2013

helle85

MorTilMalucca skriver:

Min kæreste og jeg har hver især vores egen lønkonto men det er så besværligt så vi vil gerne slå kontoerne sammen.

Altså én fælles lønkonto, men må man godt det, når man er på kh? Min kæreste er på elevløn

det må man godt det gjorde vi men da der både gik kontant hjælp og mandes løn og der lige var gået børne penge ind så gik der et par dage ekstra før min kh gik ind(tror det var fordi de skulle tjekke det) så nu gå mandes løn ind på buget kontoen og min gå ind på den almindelig konto(også overflytter net bank selv til buget)

Anmeld

24. juni 2013

gonefishing

MorTilMalucca skriver:

Herhjemme har vi en fælles "madkonto" og ellers hver især vores egen.
Hvis I alligevel bor sammen så er der intet problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.