Hej tøser 
Måske en af jer derude ligger inde med et godt råd til mig 
Jeg har den dejligste kæreste, der er den bedst tænkelige far for vores datter. Han er god til at hjælpe til herhjemme, støvsuge, vaske tøj, tage opvasken osv. Vi har stortset ingen problemer.
MEN om morgenen er har rigtig svær at få op, og han er ALTID morgengnaven. Det resulterer ofte i, at jeg er ked af det når han går på arbejde, da han har formået at sige noget dumt til mig inden. Jeg kan mærke, at det ofte ødelægger min dag. Om aftenen, da vi er hjemme igen, kan han nærmest ikke huske, hvad der er sket selvsamme morgen, og er i godt humør.
f.eks. til morgen skete det, at vores datter vågner kl 6. Jeg står om med hende og laver morgenmad. Kl 6.15 går vi op og vækker kæresten, hvortil han nærmest råber "hvad fanden vil du, lad mig sove". Lidt som en teenager, selvom han er 33 år.
vi går ned igen, men han kommer ikke, så vi må op igen for at vække ham, da han skal være ude af huset senest kl 6.40. Lidt efter er han vågnet, gør sig klar, siger farvel til datteren og går! Uden et ord til mig 
Han kommer så ind igen, fordi han ikke kan finde sine bilnøgler. Jeg finder dem til ham, og spørger samtidig, hvad han er sur over. Han svarer: Du vækkede mig med en gnaven tone fordi jeg ikke kunne tage mig sammen at stå op med datteren for at lave morgenmad. Jeg kan for helvede selv finde ud af, at stå op. Nu har du ødelagt min dag.
når jeg vækkede ham sagde jeg "kommer du ikke op nu skat" og det havde absolut ikke noget med morgenmaden at gøre, da den allerede var lavet.
hvordan synes i jeg skal gribe dette an? Bortset fra om morgenen er han den dejligste kæreste og far