Det må være dobbelt op på held

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

bøllen

Maja84 skriver:

I morgen er det tid til insemination og da jeg i dag afleverede min søn i dagplejen, fandt jeg 2 firkløvere og min søn plukker en kløverblomst til mig, som nu er lamineret, og ikke fordi jeg er overtroisk men kan ikke skade at tage dobbelt op på held til sig

Måske det er et tegn

Har ledt og ledt . Og aldrig er det lykkes mig at finde 4 kløver. 2 på 1 gang må bestemt betyde helt .. TWINS ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Tusind tak, håber alle de krydsede fingre og kløverne lige er det der skulle til

Håber på nogle gode æg og super svømmere i morgen

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

bøllen skriver:

Har ledt og ledt . Og aldrig er det lykkes mig at finde 4 kløver. 2 på 1 gang må bestemt betyde helt .. TWINS ��

Det kan være pg det bedste er jeg ikke ledte efter dem, det var helt tilfældigt jeg så den, og så fik jeg øje på nr to da jeg ville samle den første op

Det må da give lidt held

Anmeld

24. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Maja84 skriver:

I morgen er det tid til insemination og da jeg i dag afleverede min søn i dagplejen, fandt jeg 2 firkløvere og min søn plukker en kløverblomst til mig, som nu er lamineret, og ikke fordi jeg er overtroisk men kan ikke skade at tage dobbelt op på held til sig

Måske det er et tegn

Tror  blomsten "er din søn" og de to kløveren "er de to piger" du får om ni måneder 

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

sommerbarn<3 skriver:

Tror  blomsten "er din søn" og de to kløveren "er de to piger" du får om ni måneder 

Det var sødt sagt har også en datter, så kønnet betyder ikke så meget men måske du får ret

Anmeld

24. juni 2013

Nessie

Man har da lov at håbe at det betyder held for dig 

Anmeld

24. juni 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Det kan være pg det bedste er jeg ikke ledte efter dem, det var helt tilfældigt jeg så den, og så fik jeg øje på nr to da jeg ville samle den første op

Det må da give lidt held

Ja mon ikke 

Anmeld

24. juni 2013

BabyMus

Åhh hvor fint! Det må da helt klart betyde held.

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

BabyMus skriver:

Åhh hvor fint! Det må da helt klart betyde held.

Tak, det håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.