Hej derude....
Som overskriften siger, så overvejer jeg at gå fra min kæreste. Vi har været sammen i 5 år, har 2 børn sammen og det er IKKE første gang jeg tænker på at gå.. Vi har haft et par kriser som primært har handlet om at han ikke deltog i de praktiske ting herhjemme og vores parforhold ikke fungerede optimalt...
Nu er det sådan at han rent faktisk har forbedret sig mht. de praktiske ting herhjemme.. Men jeg har bare ikke de vilde følelser for ham mere...
Jeg har prøvet at sørge for vi har mere voksentid, at vi laver noget hyggeligt sammen og at sætte pris på de små ting.. men for det meste bliver jeg bare sur og irriteret over små dumme ting og har ikke den store lyst til at vi laver noget sammen..
Det er på ingen måde min kæreste der er noget galt med, det er mig...
Selvfølgelig har han sine fejl, men det vidste jeg da vi begyndte at være sammen... problemet er bare at alt føles som om det gøres af vane, ikke af kærlighed..
Mit spørgsmål er så, når nu vi har 2 børn... hvordan siger jeg det mest skånsom til ham? hvordan gør jeg det forbi uden at ødelægge ham når nu han stadig elsker mig?
Anmeld