Aaaav!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
2 synes godt om
23. juni 2013

@BRUGER

Til morges da jeg skal løfte min datter op af sin tremmeseng, tror jeg at noget gik galt omme i min ryg/starten af nakken.. Det føles som om nogen har slået mig på rygsøjlen! Det gør SÅ forfærdelig ondt! Har siden i morges haft voldsomme smerter som stråler ned langs ryggen .. Fik noget massage med et massage aperart, som giver varme og vibrerer, men lige som det ramte det sted jeg havde mest ondt, blev jeg vanvittig svimmel! Det sortnede for mine øjne og fik propper for ørene så kunne heller ikke rigtig høre noget, så måtte simpelthen stoppe og så ligge mig ned! Er sikker på jeg var tæt på at besvime.. Hvad pokker kan det være!? Bør jeg mon ringe til min læge? Det ikke hold i nakken jeg har fået, men minder lidt om det bare 100 gange værre, kan godt bevæge min nakke men det føles virkelig som om jeg er blevet slået med et bat eller noget i den stil :/ ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Elgaard73

Jeg tænker at du har fået en nerve i klemme. Det gør nemlig vanvittigt ondt. Jeg får det ofte, fordi at jeg har en diskus i nakken, som så går ud og klemmer/trykker på nerverne. 

Hvis det er en nerve som er i klemme, så er varme et "no-go" da det bare gør at den udvider sig = endnu mere smerte. Prøv med kulde i stedet, da det får den til at trække sig sammen og dermed får lettere ved at smutte ud på plads.

Ellers tænker jeg at du skal omkring din læge i morgen og evt. få en henvisning til en kiropraktor eller fysioterapeut.

God bedring.

Anmeld

23. juni 2013

@BRUGER

Elgaard73 skriver:

Jeg tænker at du har fået en nerve i klemme. Det gør nemlig vanvittigt ondt. Jeg får det ofte, fordi at jeg har en diskus i nakken, som så går ud og klemmer/trykker på nerverne. 

Hvis det er en nerve som er i klemme, så er varme et "no-go" da det bare gør at den udvider sig = endnu mere smerte. Prøv med kulde i stedet, da det får den til at trække sig sammen og dermed får lettere ved at smutte ud på plads.

Ellers tænker jeg at du skal omkring din læge i morgen og evt. få en henvisning til en kiropraktor eller fysioterapeut.

God bedring.

Tusind tak for svar :-)
Vil prøve at proppe noget koldt på, og hvis ikke det hjælper må jeg forbi min læge i mogen.. Men nøøøj hvor gør det ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.