Bare endnu en hverdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
3 synes godt om
23. juni 2013

EnSødMor

Hej piger. Håber i ligger inde med et godt råd efter i har læst min lille "roman" her ;-) 

Jeg har været sammen med min kæreste i 7 år til september, til sammen har vi en pige på 9 måneder, vi har altid haft det godt og har været der for hinanden når vi har haft brug for det. Har altid tænkt at det med at sexlivet & kærlighedslivet blev sat lidt på pause, det ville ikke ske for os, men det har det i den grad gjort! ;( 

vi står op, han tager på job, jeg aflevere vores datter & smutter hjem og gør husligt arbejde, fitness og ordner en masse gøremål, så henter jeg vores datter, han kommer hjem, vi leger, snakker lidt & så skal der laves aftensmad, så hygger vi med lillepigen til hun skal i seng. Så tager han sin mobil frem det samme gør jeg. Indtil kl, bliver ca 22.00 så smutter jeg i seng. ;( sex er der ikke meget af mere. Jeg har lyst, men vi glemmer lidt hinanden... Jeg savner min kæreste og vores tider sammen! Hvad kan JEG gøre for at få liv i kærligheden igen?? - For at alle dage ikke er ens?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Dianabk

Fortælle ham at du savner hans nærvær, og aftale at i min. 1 gang om ugen ikke må have mobil el tv tændt om aften for der skal i 2 hygge

Det virkede her da vi gik lidt i stå for et par år siden ( har været sammen med min i 10 år )

Håber i finder ud af det

Anmeld

23. juni 2013

EnSødMor

Dianabk skriver:

Fortælle ham at du savner hans nærvær, og aftale at i min. 1 gang om ugen ikke må have mobil el tv tændt om aften for der skal i 2 hygge

Det virkede her da vi gik lidt i stå for et par år siden ( har været sammen med min i 10 år )

Håber i finder ud af det

Tak for svar. Det lyder som en god aftale... Hvad kunne man evt. Finde på de aftner? hvad lavede i?

Anmeld

23. juni 2013

Dianabk

Frk-S skriver:

Tak for svar. Det lyder som en god aftale... Hvad kunne man evt. Finde på de aftner? hvad lavede i?

Vi spillede spil. Gav massage, el gik en tur ( vi havde ingen børn på det tidspunkt, men er gravid nu). Tog et glas vin og så hinanden dybt i øjnene - lyder plat, men det var sku skønt.

Men vi sørgede for at det gik på skift hvem der skulle planlægge, så han fik ihvertfald overrasket mig nogle gange når jeg kom hjem fra job

Anmeld

23. juni 2013

Fenja09

Frk-S skriver:

Hej piger. Håber i ligger inde med et godt råd efter i har læst min lille "roman" her ;-) 

Jeg har været sammen med min kæreste i 7 år til september, til sammen har vi en pige på 9 måneder, vi har altid haft det godt og har været der for hinanden når vi har haft brug for det. Har altid tænkt at det med at sexlivet & kærlighedslivet blev sat lidt på pause, det ville ikke ske for os, men det har det i den grad gjort! ;( 

vi står op, han tager på job, jeg aflevere vores datter & smutter hjem og gør husligt arbejde, fitness og ordner en masse gøremål, så henter jeg vores datter, han kommer hjem, vi leger, snakker lidt & så skal der laves aftensmad, så hygger vi med lillepigen til hun skal i seng. Så tager han sin mobil frem det samme gør jeg. Indtil kl, bliver ca 22.00 så smutter jeg i seng. ;( sex er der ikke meget af mere. Jeg har lyst, men vi glemmer lidt hinanden... Jeg savner min kæreste og vores tider sammen! Hvad kan JEG gøre for at få liv i kærligheden igen?? - For at alle dage ikke er ens?  

Jeg tror noget af det bedste man kan gøre er at slukke alt teknik dvs. fjernsyn, pc og mobiler. Spil et spil i stedet for, nyd en god dessert - og snak, det lyder meget banalt, men ofte så glemmer man at snakke sammen fordi alt går på repeat og man gør det man gjorde dagen før.

I kunne også lade jeres datter passe et par timer om måneden og så gøre noget i godt kan lide. Det kunne være at tage i biffen, køre i skoven, drikke kaffe på en cafe eller noget helt andet.

En 3. mulighed er, at når i føler jeg parate til at lade jeres datter overnatte et andet sted, så husk også at gøre det når i IKKE skal noget. Som oftest vælger man at sørge for pasning fordi man skal til fødselsdag, bryllup etc. men nogle gange er det også rart bare at lave en god middag, finde en god film og lægge arm i arm på sofaen - samt sove igennem om natten efter lidt god sex selvfølgelig

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.