Så flyttede vi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
10 svar
13 synes godt om
23. juni 2013

Mettefpigen

Jaa flyttede hjem til min mor d 1 marts, og her d 1 juni flyttede Lukas og mig ind i en 3 værelses lejlighed Han har haft lidt svært ved at vænne sig til det, men det er begyndt at blive godt....
Heldigvis er det kun få minutter fra min mor, så han har stadig sin mormor ved hånden
Han har fået det skønneste værelse, og hjemmet begynder da at ligne noget... Mangler nogle få møbler og billeder på væggen, men sådan er det jo når man flytter fra hinanden....
Også blir han jo snart 22 måneder Uhh snart 2 år...... Og der sker godt nok meget nu

Ville bare lige give en lille update!

PS. Billederne er køkkenet er fra da vi flyttede ind (Det er rimelig rodet nu)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Loa

Dejligt værelse han har fået. og ser da ud til det er en flot lejlighed også

Anmeld

23. juni 2013

Muffin_girl

Ej hvor ser det lækkert ud .. Og flot køkken. 

Anmeld

23. juni 2013

Mettefpigen

Loa skriver:

Dejligt værelse han har fået. og ser da ud til det er en flot lejlighed også

Taak Er også super glad for at han endelig har fået sit eget værelse som han kan lege i Ved eks fik aldrig gjort det store ud af det, så det har virkelig betydet meget for mig at han fik det Jaa det er en super skøn lejlighed, er virkelig glad for den

Anmeld

23. juni 2013

Mettefpigen

Aalborg_Pigen skriver:

Ej hvor ser det lækkert ud .. Og flot køkken. 

Taak Hahaha jaa, og mig som slet ikk er vant til et så moderne køkken lignede bare en tosse da jeg skulle lave mad første gang Øhh touch? Øhh hvor tænder man emhætten?...

Anmeld

31. juli 2013

Chevro

Mettefpigen skriver:

Jaa flyttede hjem til min mor d 1 marts, og her d 1 juni flyttede Lukas og mig ind i en 3 værelses lejlighed Han har haft lidt svært ved at vænne sig til det, men det er begyndt at blive godt....
Heldigvis er det kun få minutter fra min mor, så han har stadig sin mormor ved hånden
Han har fået det skønneste værelse, og hjemmet begynder da at ligne noget... Mangler nogle få møbler og billeder på væggen, men sådan er det jo når man flytter fra hinanden....
Også blir han jo snart 22 måneder Uhh snart 2 år...... Og der sker godt nok meget nu

Lækker lejlighed (: !

Anmeld

31. juli 2013

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Dejligt! 

Vi er også lige flyttet - så skønt med masser af plads og værelse til den lille.

Hvordan går det egl. med din mor?

Anmeld

31. juli 2013

LilleLene

Mettefpigen skriver:

LÆKKERT køkken !!!!

Anmeld

31. juli 2013

Mettefpigen

Wimmie skriver:

J

Dejligt! 

Vi er også lige flyttet - så skønt med masser af plads og værelse til den lille.

Hvordan går det egl. med din mor?

Jaa det er det :-)

Jo det er stadig det samme, det går meget stille og roligt... De blir bare ved med at finde nye gener.... Nu er der lige kommet 2 mere på listen

Anmeld

31. juli 2013

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Jaa det er det :-)

Jo det er stadig det samme, det går meget stille og roligt... De blir bare ved med at finde nye gener.... Nu er der lige kommet 2 mere på listen

Øv at det skal være så hårdt for hende - ingen fortjener at blive udsat for den slags 

Hvad skete der egl. nogensinde med gerningsmanden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.