P-pillestop og menses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juni 2013

Babydrøm

Hejsa

Jeg skulle gerne få min 3 menses nu, efter jeg er stoppet med p-piller. Sidst blødte jeg meget lidt den dag den skulle starte. Men blødte meget mere på 2 dagen. Denne gang blødte jeg meget lidt igår, hvor den skulle starte og har også kun blødt lidt idag. Er det normalt? Kan det være den bare er lidt tid om at starte? 

Håber I kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Karla

AnnL skriver:

Hejsa

Jeg skulle gerne få min 3 menses nu, efter jeg er stoppet med p-piller. Sidst blødte jeg meget lidt den dag den skulle starte. Men blødte meget mere på 2 dagen. Denne gang blødte jeg meget lidt igår, hvor den skulle starte og har også kun blødt lidt idag. Er det normalt? Kan det være den bare er lidt tid om at starte? 

Håber I kan hjælpe 

Jeg tror det er helt normalt. Da jeg stoppede på p-piller var min mens anderledes hver gang i 8 måneder nogle gange blødte jeg i 5 dage, andre 7 dage og en af gangene kun 2 dage. Nogle gange blødte jeg mest fra den dag det startede, andre gange var det mest i midten, og oplevede også jeg blødte mest den sidste dag jeg havde det i en af månederne. En af månederne oplevede jeg også kun at have lidt pletnlødning i 5 dage.
Så tror det er helt naturligt, at kroppen lige skal finde en rytme. Det kan jo tage helt op til et år, før ens krop er "almindelig" efter et p-pille stop

Anmeld

23. juni 2013

Stivdie

AnnL skriver:

Hejsa

Håber I kan hjælpe 

Det tror jeg er meget normalt. Jeg bløder normalt også mest på andendagen, men har også prøvet en menses, hvor den ligesom var to dage længere om at komme rigtigt igang
Det kan desværre være en af glæderne ved en naturlig cyklus

Anmeld

23. juni 2013

Babydrøm

Karla skriver:

Jeg tror det er helt normalt. Da jeg stoppede på p-piller var min mens anderledes hver gang i 8 måneder nogle gange blødte jeg i 5 dage, andre 7 dage og en af gangene kun 2 dage. Nogle gange blødte jeg mest fra den dag det startede, andre gange var det mest i midten, og oplevede også jeg blødte mest den sidste dag jeg havde det i en af månederne. En af månederne oplevede jeg også kun at have lidt pletnlødning i 5 dage.
Så tror det er helt naturligt, at kroppen lige skal finde en rytme. Det kan jo tage helt op til et år, før ens krop er "almindelig" efter et p-pille stop

Okay, ja så er det nok meget normalt. Og ret irriterende.. Men må jeg vende mig til.. Indtil pb 

Anmeld

23. juni 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

Det tror jeg er meget normalt. Jeg bløder normalt også mest på andendagen, men har også prøvet en menses, hvor den ligesom var to dage længere om at komme rigtigt igang
Det kan desværre være en af glæderne ved en naturlig cyklus

Tak for dit svar   Hmm æv altså, ret irriterende   Men ja så er det nok meget normalt   Der er stadig ik sket noget.. Frygter bare en voldsom blødning med en masse smerter de næste to dage på job   For at det ik bliver så slemt!! 

Anmeld

24. juni 2013

Babydrøm

Min menses er stadig ik startet. Tog en test her til aften, den er helt sikker negativ. Så den starter vel på et eller andet tidspunkt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.