Kort- eller langærmede bodies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.107 visninger
16 svar
3 synes godt om
23. juni 2013

Karla

Hej piger
Vi venter vores første barn til november, og er så småt ved at finde ud af, hvad vi skal have indkøbt.
Men jeg forstår mig altså ikke helt på det babytøj
Når nu det er et vinterbarn, bruger man så korte bodies inden under langærmede bodies, eller er det enten eller?
Fx under en heldragt og en natdragt, skal der så bruges en body? Eller fungerer bodies som en t-shirt/trøje, til et par bukser og med en evt. Cardigan ud over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har aldrig brugt andet end langærmet bodyer om vinteren, til mine unger. Dem jeg fik købt, er aldrig blevet brugt. Men nu har jeg også meget varme børn. Vh stine

Anmeld

23. juni 2013

Karla

StineW79 skriver:

Jeg har aldrig brugt andet end langærmet bodyer om vinteren, til mine unger. Dem jeg fik købt, er aldrig blevet brugt. Men nu har jeg også meget varme børn. Vh stine

Okay. Så bare en langærmede body med bukser til?
Og ingenting under fx en heldragt eller natdragt?

Anmeld

23. juni 2013

TNBC

Karla skriver:

Hej piger
Vi venter vores første barn til november, og er så småt ved at finde ud af, hvad vi skal have indkøbt.
Når nu det er et vinterbarn, bruger man så korte bodies inden under langærmede bodies, eller er det enten eller?
Fx under en heldragt og en natdragt, skal der så bruges en body? Eller fungerer bodies som en t-shirt/trøje, til et par bukser og med en evt. Cardigan ud over?

det kommer an på børnene, nogen børn er monster varme mens andre skal have en del på for at holde varmen.
man kan godt have en body under natdragt og heldragt. især om vinteren. det kommer jo også an på hvor koldt det bliver. købt nogle få af hver og se hvordan dit barn er.

Anmeld

23. juni 2013

Kløver

Vi bruger bodyer i stedet for bluser, hvis det er varmt, er det køligere har vi en kortærmede body under en langærmet bluse og en langærmet body under en t-shirt, vi har aldrig brugt bodyer under heldragterne eller sparkedragter, men har brugt dem under feks smækbukser i stedet for bluse eller under en kjole/spenser

Anmeld

23. juni 2013

Karla

Yurie skriver:

det kommer an på børnene, nogen børn er monster varme mens andre skal have en del på for at holde varmen.
man kan godt have en body under natdragt og heldragt. især om vinteren. det kommer jo også an på hvor koldt det bliver. købt nogle få af hver og se hvordan dit barn er.

Super tak
Jeg køber lidt af hvert, og så se det an

Anmeld

23. juni 2013

Karla

Maja84 skriver:

Vi bruger bodyer i stedet for bluser, hvis det er varmt, er det køligere har vi en kortærmede body under en langærmet bluse og en langærmet body under en t-shirt, vi har aldrig brugt bodyer under heldragterne eller sparkedragter, men har brugt dem under feks smækbukser i stedet for bluse eller under en kjole/spenser

Tak for svar

Anmeld

23. juni 2013

Clisolka

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har et oktoberbarn 

Jeg brugte stort set kun langærmede bodys til Bella da hun var lille og strømpebukser da vi var hjemme  Skulle vi ud, så fik hun selvfølgelig en heldragt på. Hun er et meget varmt barn, så det kommer også an på barnet  

Anmeld

23. juni 2013

Karla

Babymor2010 skriver:

Jeg har et oktoberbarn 

Jeg brugte stort set kun langærmede bodys til Bella da hun var lille og strømpebukser da vi var hjemme  Skulle vi ud, så fik hun selvfølgelig en heldragt på. Hun er et meget varmt barn, så det kommer også an på barnet  

Okay super tak for svar.
Jeg køber så vi har lidt kortærmede og ellers langærmede så kan vi altid købe lidt ekstra, hvis det bliver nødvendigt

Anmeld

23. juni 2013

modesty

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har personligt aldrig fattet ideen med to lag. Det er jo cirka lige så varmt indendørs om vinteren som om sommeren. Min dreng ville dø af hede med to lag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.