Kan endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
5 svar
8 synes godt om
23. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Slappe af, barnevognen er købt og betalt og kan hente den når jeg vil. Seng pulsekommode osv er købt og kommet hjem nu skal det bare samles, fantatisk man endelig har fået de store ting hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er bare dejligt at få styr på tingene! Vh stine

Anmeld

23. juni 2013

B&J

dejligt når der er styr på tingene så er der mere ro

Anmeld

23. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Det er bare dejligt at få styr på tingene! Vh stine

Det er super dejligt og har været stressende for mig. Og især når man også fik af vide at emmajlung er gået på sommerferie og når de kommer tilbage starter de på modellerne 2014 så man kan ikke bestille deres barnevogn mere, så man skal være heldig at de har dem på lager i baby butikkerne.

Anmeld

23. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

dejligt når der er styr på tingene så er der mere ro

Meget mere ro. Og da min mor og kæreste arbejder forskut af hinanden og vores weekender er booket faktisk så kunne jeg ikke se hvornår vi skulle have tid til det. Men blev heldigvis ordnet idag

Anmeld

23. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MiichellaMalou skriver:

Det er super dejligt og har været stressende for mig. Og især når man også fik af vide at emmajlung er gået på sommerferie og når de kommer tilbage starter de på modellerne 2014 så man kan ikke bestille deres barnevogn mere, så man skal være heldig at de har dem på lager i baby butikkerne.

Ja det var godt nok heldigt, at i ku få den barnevogn i gerne ville ha, for det betyder bare meget, når man ska bruge den så længe!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.