7 mdr, kravler, sidder og vil snart gå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.535 visninger
11 svar
5 synes godt om
23. juni 2013

Anonym trådstarter

Min søn er begyndt at kravle inden han blev 6 måneder, han er begyndt sidde selv inden han blev 7 mdr og nu er han 7 mdr og står op ved sofabordet, tv bordet osv?

Har i oplevet jeres børn på samme måde i samme alder som min søn og hvornår kunne de gå? for her tænker jeg han går snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Min søn er begyndt at kravle inden han blev 6 måneder, han er begyndt sidde selv inden han blev 7 mdr og nu er han 7 mdr og står op ved sofabordet, tv bordet osv?

Har i oplevet jeres børn på samme måde i samme alder som min søn og hvornår kunne de gå? for her tænker jeg han går snart

Jeg Oskar sad selv som 4 mdr. kravlede som 6 mdr og begyndte at øve sig så småt i at gå og sådan og gik selv som 11 mdr.

Jeg synes det var dejligt at han var så ivrig for at komme i gang, men nogen synes jo ikke det er så godt at det går så hurtigt. 

Anmeld

23. juni 2013

baby012

Min datter kunne det samme  

men gik ikke selv rigtig før hun var 12 måneder 

Anmeld

23. juni 2013

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Freya hev sig frem i armene som 3½ mdr og kravlede for fulde fart lidt før de 5 mdr...

Hun gik bag ved gåvogn fra hun var 6 mdr, kunne gå hvor hun kun lige havde 1 trygheds finger at holde i.

Hun begyndte at give slip da hun var næsten 13 mdr. Men hun har også bøvlet med den ene hofte, som gjorde hende usikker og det at fod ikke lige helt fulgte med som den skulle.

Anmeld

23. juni 2013

Camillos

Anonym skriver:

I har nogle hurtige børn må man sige... emma er 8 mdr hun kunne sidde selv da hun var 7 mdr.. og er her for en uge siden begyndt at møve sig rundt men ik kravle .... til gengæld snakker og smiler hun hele tiden.

Anmeld

23. juni 2013

FrkZier

Camillos skriver:

I har nogle hurtige børn må man sige... emma er 8 mdr hun kunne sidde selv da hun var 7 mdr.. og er her for en uge siden begyndt at møve sig rundt men ik kravle .... til gengæld snakker og smiler hun hele tiden.

nogen børn er bare hurtige - sådan vil det altid være, men som regel er de børn der motoriske er hurtige lidt langsommere med fx sprog og dem der er langsomere med det motoriske er hurtigere med sprog , så der er intet galt med at have et barn der er lidt 'langsommere'

Anmeld

23. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Min dreng stillede sig op af ting samtidig som han begyndte at kravle (8mdr.). Han gik da han var 13 mdr.

Anmeld

23. juni 2013

Rosengreen

Ja, det lyder helt normalt 

Min yngste sad alene da hun var 5 mdr. Møffede sig frem et par uger inden hun blev 6 mdr. og derefter kravlede hun. Rejste sig ved ting omkring 7 mdr. Nu er hun snart 10 mdr. og er lige ved at tage de første skridt. Men ligefrem at gå, der går nok et par måneder  Dog er gåvogn det bedste "legetøj"

Anmeld

23. juni 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Det er ligesom vores datter
Hun tog sit første skridt da hun var 9 måneder og gik perfekt da hun var 11 måneder.

Anmeld

23. juni 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Amalie kravlede som 5 og gik som 9 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.