Hvad laver man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2013

mpr

Ja jeg står og bliver HF student på tirsdag (YES!!! 

Men nu spurgte min mor så igår hvad vi skulle lave...   Ja hvad laver man sådan en dag? Vi er jeg, min kæreste, min bonusdatter og min mor den dag.. Men har virkelig ingen ide om hvad man laver sådan en dag.. Kæresten siger jeg selv skal finde på noget da det er min dag.. Og min mor har aldrig oplevet sådan en dag så hun aner ikke hvad man gør.. 

Ville være dejligt og lækkert hvis nogen kunne komme med lidt inspiration 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Mimic

Chel1992 skriver:

Men nu spurgte min mor så igår hvad vi skulle lave...   Ja hvad laver man sådan en dag? Vi er jeg, min kæreste, min bonusdatter og min mor den dag.. Men har virkelig ingen ide om hvad man laver sådan en dag.. Kæresten siger jeg selv skal finde på noget da det er min dag.. Og min mor har aldrig oplevet sådan en dag så hun aner ikke hvad man gør.. 

vi tog ud og spise, hele familien, inden det gik løs med alt studenterræset

og tillykke herfra

Anmeld

23. juni 2013

AnthonsMor

Chel1992 skriver:

Vi var samlet, mine forældre, søskende, mine bedsteforældre og mig, og vi spiste totalt lækkert mad hjemme hos mine forældre

Når I ikke er flere ville det jo være oplagt, at tage ud og spise og hygge den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.