Når man planlægger bryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2013

Anonym trådstarter

Hejsa piger

Mig og min kæreste planlægger bryllup til næste år. Men tænkte på hvor tidligt man skal booke præsten og stedet det skal holdes? Vi skal bare holde i forsamlingshus, så det bliver nok booket et par måneder i forvejen.. Men hvor tidligt skal man snakke med præsten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

hesøth

Anonym skriver:

Hejsa piger

Mig og min kæreste planlægger bryllup til næste år. Men tænkte på hvor tidligt man skal booke præsten og stedet det skal holdes? Vi skal bare holde i forsamlingshus, så det bliver nok booket et par måneder i forvejen.. Men hvor tidligt skal man snakke med præsten?

Har ingen ide med præsten, men hvis det er i konfirmationssæsonen, så skal i nok booke forsamlinghuset allerede nu... (hvis det ikke er for sent)

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Har ingen ide med præsten, men hvis det er i konfirmationssæsonen, så skal i nok booke forsamlinghuset allerede nu... (hvis det ikke er for sent)

vi har snakket om at vi gerne vil giftes i starten af juli. Temmelig sikkert den 5/7 2014

Anmeld

23. juni 2013

EnGodMor

Reserverer forsamlingshus nu. Taler af erfaring

Præsten en måneds tid før

Anmeld

23. juni 2013

Morgensol

Jeg ville forhøre mig allerede nu! Folk planlægger deres bryllupper flere år ude i fremtiden og derfor kan man komme i klemme hvis ikke man er i god tid! Vi havde et halvt år til at planlægge vores bryllup og det var næsten for kort tid! Specielt hvis man skal giftes eller holde festen et populært sted,,

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Jeg ville forhøre mig allerede nu! Folk planlægger deres bryllupper flere år ude i fremtiden og derfor kan man komme i klemme hvis ikke man er i god tid! Vi havde et halvt år til at planlægge vores bryllup og det var næsten for kort tid! Specielt hvis man skal giftes eller holde festen et populært sted,,

oaky, kan man også booke præsten allerede nu tror du?

Og skal det ikke helst være om lørdagen man bliver gift eller er det lige meget?

Anmeld

23. juni 2013

Carina:-)

Book endelig i god tid,.

Vi skal selv giftes,og det er godt nok en populær dato vi har valgt-men jeg ville alligevel booke nu hvor I kender datoen så I er sikker på at præsten f.eks ikke er på ferie

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Book endelig i god tid,.

Vi skal selv giftes,og det er godt nok en populær dato vi har valgt-men jeg ville alligevel booke nu hvor I kender datoen så I er sikker på at præsten f.eks ikke er på ferie

lige præcis. Og 2 af min kærestes venner skal bringe musik og foto så de skal også helst bookes i meget god tid. Især musik-vennen Han har altid travlt

Tillykke med det kommende bryllup

Anmeld

23. juni 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hejsa piger

Jeg ville booke begge dele nu...

1. så i er sikker på at få det ønskede sted og at præsten kan

2. Så glemmer i ikke præsten midt i det hele

Vi bookede både præst og sted 1 år før vores bryllup... Vi kunne ikke få det sted vi troede var vores 1. prioritet da det var booket i flere år frem i sommer månederene. Vi var dog så heldig at finde et sted som var helt perfekt til os. Så det var dog lidt held i uheld

Anmeld

23. juni 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Hejsa piger

Vi bookede præsten halvandet år før bryllup, og så havde vi samtalen med ham 14 dage før vielsen.

fest stedet bookede vi et år i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.