Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har netop lige nu Været på jobnet.dk, og der var fandme lige præcist det job jeg virkelig søger, på deltid. Der er ansøgningsfrist i morgen altså den 23 juni

Nu er mit spørgsmål så bare, hvor lang skal jeg lave min ansøgning? Og SKAL man vedlægge et cv? For jeg har intet og jeg kan ikke få lavet et inden i morgen (da manden er på arbejde og jeg er alene med alle 4 børn)

Hjælp piger hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Jeg har netop lige nu Været på jobnet.dk, og der var fandme lige præcist det job jeg virkelig søger, på deltid. Der er ansøgningsfrist i morgen altså den 23 juni

Nu er mit spørgsmål så bare, hvor lang skal jeg lave min ansøgning? Og SKAL man vedlægge et cv? For jeg har intet og jeg kan ikke få lavet et inden i morgen (da manden er på arbejde og jeg er alene med alle 4 børn)

Hjælp piger hjælp

De fleste ønsker en ansøgning på 1 - max 1 1/2 side.  Jeg ville holde mig til max. en side. Og mht CV, så er det altid godt at have med, hvis de efterlyser det. Brænder det helt på kan du evt skive du vil eftersende det.

Alternativt kontakter du dem, spørger til stillinge og fortæller du netop har set opslaget, og om du stadig kan nå at sende en ansøgning, lidt forsinket. Det kan ofte lade sig gøre

Anmeld

23. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg vil også sige max en side - og CV'et er både vigtigt og relativt hurtigt at lave. Det er ansøgningen, der tager tid. 

Anmeld

23. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville lave et cv. Mener at have fået at vide (og det her er ikke et faktum) at mange arbejdsgiver kigger på cv først og vælger ud fra den om de vil læse ansøgningen....men ved jo ikke om det reelt er sådan. 

et cv kan hurtigt laves så jeg ville gøre det. 

Mht. ansøgning ville jeg aldrig skrive over en side. 

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

CV'et er faktisk vigtigere end selve ansøgningen, så det er temmelig vigtigt at få med.

De fleste vil ikke læse en lang ansøgning, så du skal bare skrive lidt om dig selv og hvad du har arbejdet med. Max. 1 side 

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar jeg fik lavet  en ansøgning og et cv klokken 4 i morges. Ansøgningen er sendt afsted tidligt i morges. Tak for jeres hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.