Øv vi har ingen pasning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nu så jeg lige det med den store og putning. Kunne det være en ide at finde en barnepige og så få dem til at lære hinanden at kende lidt først? Have hende på besøg nogen formiddage/eftermiddage først. 

I øvrigt ville jeg, hvis jeg skulle passe børn, ikke se det som et problem at putnimg tog lang tid, så længe forældrene gjorde opmærksom på det og fortalte hvordan jeg skulle håndtere det. men det er måske bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

mth1987

Øv hvor er det ærgerligt men er ikk første gang jeg høre den med at bedsteforældre kun kan overskue en ad gangen.. Hvilken jeg faktisk synes er helt fair, de har ikk det samme overskud mere jo. 

før jeg fik børn passede jeg børn og mener det er vigtig at forældre også får lidt tid. 

og det samme har vi da også behov for

nu ved jeg ikk hvor folk kommer fra men jeg står gerne til rådighed til at passe børn et døgns tid Hvis det var noget. Dig først fra efteråret da vi venter en lillebror om en måneds tid. Vi bor på en stor gård på vestsjælland så der er dejligt de plads til børn så skriv endeligt hvis det var noget for nogen

Anmeld

22. juni 2013

mth1987

Øv hvor er det ærgerligt men er ikk første gang jeg høre den med at bedsteforældre kun kan overskue en ad gangen.. Hvilken jeg faktisk synes er helt fair, de har ikk det samme overskud mere jo. 

før jeg fik børn passede jeg børn og mener det er vigtig at forældre også får lidt tid. 

og det samme har vi da også behov for

nu ved jeg ikk hvor folk kommer fra men jeg står gerne til rådighed til at passe børn et døgns tid Hvis det var noget. Dig først fra efteråret da vi venter en lillebror om en måneds tid. Vi bor på en stor gård på vestsjælland så der er dejligt de plads til børn så skriv endeligt hvis det var noget for nogen

Anmeld

22. juni 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Øv hvor er det bare hårdt at vi ikke kan få vores børn passet. Bedsteforældrene, vi har 2 hold,  vil helst kun have den ene af gangen.

Det er åbenbart for hårdt at passe dem begge. På samme tid. Da vi kun havde en spurte begge hold ofte om de måtte låne ham et par dage. Hvilke var super dejligt da han altid har været lidt af en udfordring, meget grænsesøgende og meget stædig. Så lidt alene tid var super skønt Og gav lidt fornyet energi, Nu hvor vi har 2 spøger de aldrig eller også spørg de om den store. 

Det gør bare at kæresten og jeg aldrig har alene tid og aldrig kan  pleje vores forhold. Vi har ikke været uden børn i over et halvt år. Om aftnen er vi død trætte da vi står tidligt op, og har en søn som er svært at få til at sove + At han ar andre problemer. Så vi går tidligt i seng og bruger derfor ikke tid på hinanden så tit. 

Vi er begyndt at hakke meget på hinanden og trænger virkeligt til at pleje forholdet For at det ikke skal ende galt. 

I julegave gik manden et gavekort til en middag. Det kunne jo være rart at bruge det på at pleje forholdet og kunne spise stille og roligt. Men lidt svært når ingen kan tage begge børn. 

andre som har oplevede noget ligende efter i fik et barn mere....? Vores nr 2 er ellers den nemmeste af slagsen, så forstår ikke hvad der skræmmer dem. 

Åh hvor jeg kender det 

Begge vores drenge er ikke blevet passet ude samtidig endnu .. 
Den eneste vi har til at passe , som Ville kunne passe dem begge , er deres farmor og hun har meget at se til 

Den eneste gang vi har været uden børn i 1 år , var Oscar i Legoland med hans farmor , og Noel var hos sin faster .. Det var om aftenen vi fik Noel passet så han sov alligevel bare .. 

Syns godt nok også man savner noget alene tid med sin kæreste , eller , det store barn  Det gør jeg i hvert fald 

Anmeld

22. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Jo det har jeg også tænkt på, men det kræver at de begge kan samme dage og de bor i hver sin retning af os og de kommer her sjældent så det er nok os der skal ud med dem. Det bliver lidt omstændigT. Men det er også snart den eneste løsning jeg kan se for mig. Selvom jeg tror den lille vil have det bedst sammen med den store da hun jo sjældent er bliver passet. 

Ellers kan I jo også få en bedste til at komme hjem og sidde hos jer og se TV når børnene sover så I kan gå ud og spise. Det er ikke helt det samme, men det er jo bedre end ingenting. Og når I så kan få logistikken til at gå op, kan I få dem passet hver for sig.

Anmeld

23. juni 2013

C-Dog

Sådan er det også her, vi har ikke været alene siden vi fik nr 2, som så er knap 3 år nu. Det ene sæt orker det ikke, det andet sæt har travlt med de andre børnebørn. Men ja sådan er det. Hvis vi virkelig ville ud kunne vi bare hyre en erfaren barnepige. Det var måske en idé for jer hvis den store kræver lidt ekstra? :-)

Anmeld

23. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Øv hvor er det bare hårdt at vi ikke kan få vores børn passet. Bedsteforældrene, vi har 2 hold,  vil helst kun have den ene af gangen.

Det er åbenbart for hårdt at passe dem begge. På samme tid. Da vi kun havde en spurte begge hold ofte om de måtte låne ham et par dage. Hvilke var super dejligt da han altid har været lidt af en udfordring, meget grænsesøgende og meget stædig. Så lidt alene tid var super skønt Og gav lidt fornyet energi, Nu hvor vi har 2 spøger de aldrig eller også spørg de om den store. 

Det gør bare at kæresten og jeg aldrig har alene tid og aldrig kan  pleje vores forhold. Vi har ikke været uden børn i over et halvt år. Om aftnen er vi død trætte da vi står tidligt op, og har en søn som er svært at få til at sove + At han ar andre problemer. Så vi går tidligt i seng og bruger derfor ikke tid på hinanden så tit. 

Vi er begyndt at hakke meget på hinanden og trænger virkeligt til at pleje forholdet For at det ikke skal ende galt. 

I julegave gik manden et gavekort til en middag. Det kunne jo være rart at bruge det på at pleje forholdet og kunne spise stille og roligt. Men lidt svært når ingen kan tage begge børn. 

andre som har oplevede noget ligende efter i fik et barn mere....? Vores nr 2 er ellers den nemmeste af slagsen, så forstår ikke hvad der skræmmer dem. 

jeg synes også at I skulle finde en barnepige, ja, det kan godt være at han er længe om at falde i søvn, men det vil være ændre sig når de lære hinanden at kende, jeg har passet en der ikke faldt i søvn før kl.23 hver aften, en dag faldt han da i søvn 19:30, så det lykkedes. jeg passer gerne også selvom at forældrene måske ikke ville byde mig det, forældre har jo brug for lidt fred en gang i mellem, og hvis man ikke prøver, vil han jo ikke lære at andre putter ham. Jeg tror at hvis han bare er tryg hver personen, eller at personen ved hvordan hun skal håndtere det/ikke presser drengen.

Til jer alle, hvis der er nogen af jer der gerne vil have en fri weekend/dag, så er jeg til rådighed, og passer alle jeres børn

Anmeld

23. juni 2013

Dinna88

Da min niece var yngre, var jeg ofte ude ved min søster og svoger, imens hun sov. Er det ikke en mulighed? 
Det er jo sommer, der er lyst udenfor og de fleste isbutikker har sent åbent. Så en start kunne da være, at I går enlang tur sammen, spiser is og bare hygger?

Anmeld

23. juni 2013

Carina:-)

Her har vi ingen bedsteforældre der gider eller kan  passe,så vi bruger en barnepige

Anmeld

23. juni 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Barnepige kunne være godt. Men tror aldrig hun ville kunne få den store til at sove han er motorisk urolig og det kan nemt tage 1 time at få ham til at sove. det kan man næsten ikke byde nogen fremmed. Bedsteforældre kan nemt lægge ham uden problemer. Men en fremmed ville aldrig gå. Så det bedste er nok at dele dem Og sende dem hvert sit sted hen. 

man behøver ik kun pleje forholdet om aftenen.. Planlæg en hyggetur med frokostbøf og en eftermiddags film i biffen.. Eller hvad i nu er til, find en barnepige og vær hjemme inden ungerne skal sove for natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.