Hvad er bedste hvis jeg vil være gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
6 svar
3 synes godt om
22. juni 2013

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste vil gerne have en lille og vi vil gerne høre fra jer af om hvad der er bedst at tage en æggenløsningen test eller være sammen hele den uge jeg har æggeløsning ?? Hvad synes i er bedst !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

BabyDrømme23

Anonym skriver:

Mig og min kæreste vil gerne have en lille og vi vil gerne høre fra jer af om hvad der er bedst at tage en æggenløsningen test eller være sammen hele den uge jeg har æggeløsning ?? Hvad synes i er bedst !

Ved ikke hvad der er bedst

Men mig og min kæreste tog ikke nogen æl-test og var bare sammen, og jeg var gravid med første forsøg Så her virkede det fint nok

Ellers så synes jeg at det kan blive lidt for mekanisk om man skal tage æl test, i steden for bare at gøre det og så håbe det lykkes. Skal så lige siges jeg aldrig har taget en

Men ellers så bliver der anbefalet at man er sammen ca hver anden dag. Så ved jeg ikke 

Anmeld

22. juni 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Synes man skal droppe æl teste og så bare ha sex når man har lyst! 

Sex'en skal ikke være en "pligt", men nydelse. Og så tror jeg bare nemmere at der er gevinst hvis man ikke tænker over det, planlægger osv, men bare gør det

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Synes man skal droppe æl teste og så bare ha sex når man har lyst! 

Sex'en skal ikke være en "pligt", men nydelse. Og så tror jeg bare nemmere at der er gevinst hvis man ikke tænker over det, planlægger osv, men bare gør det

Ok tak for rådet det vil vi så gøre

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

BabyDrømme23 skriver:

Ved ikke hvad der er bedst

Men mig og min kæreste tog ikke nogen æl-test og var bare sammen, og jeg var gravid med første forsøg Så her virkede det fint nok

Ellers så synes jeg at det kan blive lidt for mekanisk om man skal tage æl test, i steden for bare at gøre det og så håbe det lykkes. Skal så lige siges jeg aldrig har taget en

Men ellers så bliver der anbefalet at man er sammen ca hver anden dag. Så ved jeg ikke 

Gider heller ikke købe de æl testev 

Anmeld

22. juni 2013

Tulipan

Vi gav det et halvt år uden planlægning med ÆL teste og herefter har vi så brugt den. Fandt ud af min cyklus svinger mere end en uge i længe og derfor er vi gået over til test jeg syns det gir mindre stress at bruge dem fordi jeg ikk ska gå og være bange for ikke at ha sex på det rigtige tidspunkt. 

Find den måde der giver dig mindst stress og rigtig meget held og lykke!! Håber du er mere heldig end mig

Anmeld

23. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Sex hver 3 dag. Så rammer man den helt sikkert
Men her prøvede vi både med og uden. Vi prøvede med, da vi syntes vi havde prøvet længe. Det var ikke altid jeg kunne teste 100% positivt på dem, selv om jeg have ÆL i følge mig gyn. der scannede mig løbende. Til en start ville jeg undlade, og så have sex ofte i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.