Hvor er det vildt!
Tænk engang at jeg har været MOR i 3 år

Som tiden dog flyver og væk er min baby og tumling og tilbage sidder min "store" dreng, som er så helt igennem fantastisk

Det er sket SÅ meget og hver evig eneste dag overraskes og forundres jeg

Vi har ramt selvstændigheds alderen for fuld skrue og pyyha, det kan godt være hårdt, men det er jo det hele værd når ens deng kigger på en og siger jeg vil gerne have kys og kram mor, og så får man lige det skønneste kys og kram kombineret med et Jeg elsker dig mor!

I går fik han en rigtig cykel og mor her har svært ved at fatte vi allerede er dér

Idag skal vi holde hans første rigtig fødselsdag med gæster og gaver og det hele(de andre år har vi kun været far, moster og mor og selvfølgelig Charlie), er så spændt på hvordan det kommer til at gå, fødselaren har dog meddelt at han tager på arbejde, men vi andre bare kan hygge
Det bliver meget afslappet og moster og ham har fået helle på værlset, hvis det hele bliver for meget

Dog fornemmer jeg også at han glæder sig lidt

Og så skal vi også holde en lille hyggelig børnefødselsdag om et par uger for hans venner fra legestuen

Mor her glæder sig

Vi elsker begge vores legestue og nyder at gå hjemme sammen og jeg tvivler på det ændre foreløbig

Det er så stort at få lov at stå på første række og se ham så småt knytte venskaber og afprøve de socialkompetancer han har tilegnet sig indtil nu. Og forundres over tingene og stille spørgsmålstegn ved hvorfor man gøre sådan og ikke sådan.
Hans ordforråd er blevet så stort og jeg elsker at vi nu kan snakke sammen og nyder at se hans personlighed udfolde sig(ja, ja mor her er stolt af sin dreng

)
Alt i alt synes jeg bare det går SÅ godt.
Vi arbejder stadig på en masse ting og der er stadig mange hensyn der skal tages, men han rykker sig og han udvikler sig og det er fantastisk!

Vi har været til 3 års undersøgelse og hvis vi ser bort fra at Charlie var en som altid meget ked patient da vi nåede til selv undersøgelsen, så gik det godt og lægen sagde at han var helt perfekt

Vægten sagde 15,4kg med tøj og ca målet var 94 cm, men som lægen sagde talte det ikke da han var helt umulig at måle, herhjemme er han målt til 98cm.
Ha en rigtig dejlig dag alle sammen