Lige et brokkeindlæg over min mands reaktioner (Vi har været sammen i næsten 7 år)
Jeg har været røgfri i over 2 år, og er desværre nu røget i fælden igen... (Hvis der havde været en smiley med en der dunker en hammer oven i hovedet havde jeg sat den ind her)
Jeg er meget nervøs overfor en kommende eksamen i næste uge (Lider af eksamensangst + socialfobi), og stopper med at ryge igen så snart den er overstået.
Jeg fortalte min mand det samme dag som jeg faldt i igen, da jeg ikke kan lide at holde hemmeligheder for min mand. (I hvert fald ikke mine hemmeligheder)
Men det skulle jeg ALDRIG have gjort.
Først blev han helt målløs og lignede et spørgsmålstegn i hoved. Kort derefter røg han helt op i det røde felt og så fik jeg bare sviner der sagde spar 2.
1) Jeg ruinerede familien, og vi ville sikkert alle sammen blive sat på gaden. (Vi mangler ikke penge

, og har aldrig røget mere end en halv pakke om dagen)
2) Jeg var mega egoistisk over at nu havde jeg valgt at jeg ville dø fra dem, og vores børn vil finde mig død, kvalt i eget opkast!.

3) Nu ville jeg aldrig lave noget, fordi at så skulle jeg lige ud og ryge, og så kunne det hele være lige meget
Derefter tænkte jeg at nu havde han fået sit raseri og muligvis frygt ud af verden. Og derfor har jeg set igennem fingerende med nogle af de ting han har sagt.
Men jeg tog fejl. Lige siden har han givet mig den kolde skulder.

Givet grimme hint til mig når vi var i selvskab med børnene, giver skylden på ALT der går galt over på at jeg har svigtet dem ved at ryge igen, sagt at jeg var åndsvag og dum, når jeg gerne har ville besøge mine 2 bedste veninder (de eneste jeg snakker med), fordi de ryger, og hver gang jeg har prøvet at skabe en god stemning for børnene ødelægger han den.

Lige nu synes jeg han er et r**hul og har været så rasende over den måde han behandler mig på at jeg faktisk har tjekket op på ledige lejemål, i tilfælde af at dette ender ud i et skænderi der gør vi går fra hinanden.
Jeg synes nemlig ikke det er okay at han behandler mig som nået katten har gylpet op. Hvis denne lille ting kan gøre at vores forhold bliver som det er nu, så synes jeg ikke at det er hver at samle på.
Jeg har støttet ham i ønsket om at gå ind i en anden branche, da han besluttede sig for det, da det ikke kunne ladet sig gøre pga. et højdekrav, har jeg støttet ham i hans nye mål (at gå ind i beredskabet), hvilket gør han kommer til at være væk i 9 måneder hvor han kommer hjem hver 2 weekend, så jeg kommer til at stå med 2 børn, hus og have hvor det ene barn har specielle behov.
Jeg har også tilgivet han har været mig utro, med en anden, som han på daværende tidspunkt ville forlade mig for hende. (Ligeså snart jeg var begyndt at pakke mine ting bad han om tilgivelse)
Så synes jeg ikke han kan være bekendt at behandle mig som han gør nu!

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, bare få mine aggressioner ud. og undskyld for stavefejlene
(familien skal ikke vide noget om mit tilbagefald derfor anonym)