Pris for insemination privat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. juni 2013

Manna

Er der nogen, der vil eller kan fortælle prisen på kunstig befrugtning på privathospital`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Flødebollen

Manna skriver:

Er der nogen, der vil eller kan fortælle prisen på kunstig befrugtning på privathospital`?

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men ofte kan du se priserne de forskellige steder.

I horsens er der f.eks. en fertilitetslæge, Hans Jørgen Knudsen, og på hans hjemmeside kan du se priserne

Held og lykke

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

tror også det er forskelligt fra sted til sted, men vil så sige at har i en gynækolog i nærheden som udfører insemination, dækker sygesikringen, hvis både din mand og dig får henvisning
vi er igang med iui og betaler hormonerne selv, men scanninger, undersøgelser, insemination osv er gratis, selvom det er 3 barn vi arbejder på

Anmeld

21. juni 2013

Flødebollen

Maja84 skriver:

tror også det er forskelligt fra sted til sted, men vil så sige at har i en gynækolog i nærheden som udfører insemination, dækker sygesikringen, hvis både din mand og dig får henvisning
vi er igang med iui og betaler hormonerne selv, men scanninger, undersøgelser, insemination osv er gratis, selvom det er 3 barn vi arbejder på

Se, så blev jeg så klog

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

Kathepige skriver:

Se, så blev jeg så klog

Ja bi fik at vide der heller ikke er begrænset antal forsøg fordi man ved vi kan lave børn, og grunden er manglen på æg/ægløsninger. Skulle vi have ivf eller icsi ville vi skulle kontakte en privatklinik og betale for det

Anmeld

22. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Husk at inseminering med partners sæd, er gratis på en del privat klinikker,hvis i begge har en henvisnig.

Ellers ligger priserne på 1500-6000kr pr. forsøg.

Anmeld

22. juni 2013

Manna

Tak for jeres svar.
Hvad mon der skal til for at få en henvisning?
Nu ved jeg jo godt at i svarer, at det kommer an på lægen...
Det er nok afhængig hvor længe vi har prøvet--
Min og min mands læge har givet tilsagn om en rekvisition til at få tjekket min mands sædkvalitet.
Skal den f.eks. være dårlig for henvisning til gynækolog?

mvh. Manna

Anmeld

22. juni 2013

Flødebollen

Manna skriver:

Tak for jeres svar.
Hvad mon der skal til for at få en henvisning?
Nu ved jeg jo godt at i svarer, at det kommer an på lægen...
Det er nok afhængig hvor længe vi har prøvet--
Min og min mands læge har givet tilsagn om en rekvisition til at få tjekket min mands sædkvalitet.
Skal den f.eks. være dårlig for henvisning til gynækolog?

mvh. Manna

Ikke nødvendigvis nej

Vi fik en henvisning til sæd-tjek (Hehe), og da det viste sig, at alt var ok på den front, gik vi videre til fertilitetslægen, som så gik i gang med at udrede mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.