Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved om man kan ligge film ind på en iPad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinebaby skriver: Er der nogen der ved om man kan ligge film ind på en iPad
Mussen2 skriver: Det tror jeg ikke man kan. Ipad er jo en tablet som bruger app og ikke programmer som en computer. Så man gemmer som sådan ikke koger på den. Men kan se ting via app som ex youtube og netflix. Bare mine tanker
Det tror jeg ikke man kan. Ipad er jo en tablet som bruger app og ikke programmer som en computer. Så man gemmer som sådan ikke koger på den. Men kan se ting via app som ex youtube og netflix. Bare mine tanker
Det var også mine tanker men nu kunne det jo være
det kan man sagtens,
du skal downloade en app der hedder cinexplayer
derefter åbner du din ipad i itunes, finder app'en under programmer og lægger filmen ind i selve programmet.
håber det kan hjælpe
graj skriver: det kan man sagtens, du skal downloade en app der hedder cinexplayer derefter åbner du din ipad i itunes, finder app'en under programmer og lægger filmen ind i selve programmet. håber det kan hjælpe
Mange tak det vil jeg da prøve
det var så lidt, hvis det går galt kan du bare skrive, så kan jeg prøve at guide dig bedre igennem.
graj skriver: det var så lidt, hvis det går galt kan du bare skrive, så kan jeg prøve at guide dig bedre igennem.
Tak
2721 skriver: Det kan du sagtens og i lige så på din iphone, men det fylderDer er jo en app på selveipaden/iphonen, der hedder video, der kommer filmene til at ligge
Det kan du sagtens og i lige så på din iphone, men det fylderDer er jo en app på selveipaden/iphonen, der hedder video, der kommer filmene til at ligge
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128