søskende klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. juni 2013

Anonym trådstarter

Vi er igang med pb 2. Vores barn bliver 2 år til oktober. Co ved jo selvfølgelig ikke om den er der imorgen eller om et halvt år, men kan nu alligevel ikke lade være med at kigge efter ting vi skal have når den er der :-) 

Hvis nu jeg bliver gravid inden for de næste par mdr, så ville en tvillingevogn vel være at foretrække? Vi har ikke bil, så vi er afhængige af at skulle gå/cykle til alt. 

Tænker måske, netop fordi vores barn jo ikk er heeelt lille, så købe en billig tvillingeklapvogn, en paraply vogn af en art måske, hvor man kan sætte en lift i den ene? Hvilke anbefalinger kan i komme med? Og ville i overhoved smide penge efter en hvor de begge kan sidde, eller holde jer fra at gå lange ture osved begge børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

spj

Der er 2,5 år mellem mine børn og vi har ikke en søskendevogn. Jeg har dem begge hjemme hver dag og det at vi ikke har haft en vogn til den store (som jo egentligt ikke er så stor) har ikke afskrækket mig fra at tage på tur med begge børn alene.
Vi har købt et ståbræt til hende (som hun ligeså tit siddet på) også bruger hun sin løbecykel rigtig meget. Den er hun meget glad for.
Vi har købt en paraplyklapvogn til hvis vi skal på længere ture, heldagsture eller i byen om aften.
Vi har heller ikke bil.

Der hvor vi oftes godt har kunne bruge en søskendevogn er når vi er på tur hvor far også er med. Der er det bare som om hun ikke gider stå på brættet, det er aldrig når jeg er alene afsted med begge unger, men så kan hun enten sidde i paraplyklapvognen eller også har vi nogle gange skiftes til at bærer hende, hvis vi fx har været på shoppetur hvor det kan være lidt besværligt med to vogne.
Vi bruger så også bussen en del og cykler rigtig rigtig meget hvis ikke lillebror skal sove på turen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.