Studentergave til min lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
13 svar
2 synes godt om
21. juni 2013

Maja_4000

Min lillebror på 20 år bliver student (stx) på onsdag

Og så skal han jo 'selvfølgelig' have en gave! Men HVAD?

Han bor hjemme hos vores forældre, hvor han har hele kælderen, eget køkken, bad og indgang .. Han går ikke med smykker osv. .. Han spillede fodbold med har holdt pause på grund af en skade (og jeg tvivler på at han kommer til at spille igen )

Nå, men er der nogle som har en god idé?

Hvis man spørger ham, siger han penge, et telt til Roskilde, gavekort til just-eat jeg synes jo at det skal været noget som holder 'evigt', som minde om den store dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Han bor hjemme hos vores forældre, hvor han har hele kælderen, eget køkken, bad og indgang .. Han går ikke med smykker osv. .. Han spillede fodbold med har holdt pause på grund af en skade (og jeg tvivler på at han kommer til at spille igen )

Hvis man spørger ham, siger han penge, et telt til Roskilde, gavekort til just-eat jeg synes jo at det skal været noget som holder 'evigt', som minde om den store dag

Hvad med en graveret fyldepen eller lignende? 

Eller en zipo lighter. 

Anmeld

21. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Maja_4000 skriver:

Går han med ur, kunne det også være en mulighed

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

et nyt fedt ur??
Fede solbriller??

en fotobog med billeder af hans liv og de store begivenheder og dage i de sidste 20 år (det kræver nok hjælp fra jeres forældre)
Med tekst og beksrivelse at små episoder du husker. Hans fødsel/ankomst hvis du kan huske det. Hans første skole dag, konfirmation osv.

Hvad du husker i har lavet sammen og hvad han selv har nået på egen hånd og som du er stolt af.

Anmeld

21. juni 2013

Maja_4000

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Går han med ur, kunne det også være en mulighed

Men hvem skriver med fyldepen nu til dags? han ryger ikke, og går ikke med ur

Anmeld

21. juni 2013

Maja_4000

Nemesis skriver:

et nyt fedt ur??
Fede solbriller??

en fotobog med billeder af hans liv og de store begivenheder og dage i de sidste 20 år (det kræver nok hjælp fra jeres forældre)
Med tekst og beksrivelse at små episoder du husker. Hans fødsel/ankomst hvis du kan huske det. Hans første skole dag, konfirmation osv.

Hvad du husker i har lavet sammen og hvad han selv har nået på egen hånd og som du er stolt af.

Han går ikke med ur

Det er en rigtig god idé med den bog, men det kan jeg sgu ikke nå til på onsdag hehe

Anmeld

21. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Maja_4000 skriver:

Søpapegøjen fra Kaj Boyesen

Anmeld

21. juni 2013

Maja_4000

Frk P. skriver:

Søpapegøjen fra Kaj Boyesen

Mine forældre snakker om at købe aben .. Bliver det så ikke for meget? har nemlig selv tænkt på den

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

Maja_4000 skriver:

Han går ikke med ur

Det er en rigtig god idé med den bog, men det kan jeg sgu ikke nå til på onsdag hehe

hahahha nej det bliver lidt svært at nå :-D

Anmeld

21. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Maja_4000 skriver:

Mine forældre snakker om at købe aben .. Bliver det så ikke for meget? har nemlig selv tænkt på den

Jo gør det måske nok :/
Hva så med en kähler vase eller en hoptimist med studenterhue på? eller en Tuborg øl fustage? De måske for dyre :/ eller .... En Adidas trøje, den der skinner som alle drenge er helt vilde med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.