faldt på hovedet, lige ned i terrasse fliserne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2013

Babydreams

Min lille supermand på 16 mdr, snublede igår over dørtrinnet og lige ud med hovedet først på terrasse fliserne, han tog det sku i stiv arm og græd ganske kort, det var nok mere moderen der fik det dårligt over det

Lige et lille billede af skaden ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Avs for den da! Men ja det er jo hva der sker! Vh stine

Anmeld

21. juni 2013

NinaNymannMadsen

av av det har vi også prøvet her hjemme, dog gik det bare ud over hendes mund og næse. og dagen før havde hun blevet skubbet ned fra stuebordet af storesøster (ja spørg mig ikk hvad hun lavede der oppe) men der slog hun også munden, men gudskelov ikke tænderne nogen af gangene.

det virker altid værre end det er, og de små tager det sku ganske fint i forholdt til os voksne når vores kære små slår sig.

Anmeld

21. juni 2013

jydeinden

Rikke Rasmussen skriver:

Min lille supermand på 16 mdr, snublede igår over dørtrinnet og lige ud med hovedet først på terrasse fliserne, han tog det sku i stiv arm og græd ganske kort, det var nok mere moderen der fik det dårligt over det

Lige et lille billede af skaden ..

moderen behøver ikke have dårlig samvittighed det er hvad der kan ske

hilsen en der som lille har hakket hovedet i fliserne et hav af gange og så vidt det vides ikke har taget skade hehe

Anmeld

21. juni 2013

Babydreams

StineW79 skriver:

Avs for den da! Men ja det er jo hva der sker! Vh stine

Ja det er det desværre, men hvor fik jeg det dårligt med mig selv

Anmeld

21. juni 2013

Babydreams

NinaNymannMadsen skriver:

av av det har vi også prøvet her hjemme, dog gik det bare ud over hendes mund og næse. og dagen før havde hun blevet skubbet ned fra stuebordet af storesøster (ja spørg mig ikk hvad hun lavede der oppe) men der slog hun også munden, men gudskelov ikke tænderne nogen af gangene.

det virker altid værre end det er, og de små tager det sku ganske fint i forholdt til os voksne når vores kære små slår sig.

Av av, ja det altså heldigt at deres tænder ikke tager skade!
Og hvor er det dejligt at børn i det mindste ikke er så sårbare når de kommer til skade, men puha hvor får man dårlig samvittighed, og tænker med det samme, hvad folk tænker om mig som mor - rigtig dumt at tænke på

Anmeld

21. juni 2013

Babydreams

jydeinden skriver:

moderen behøver ikke have dårlig samvittighed det er hvad der kan ske

hilsen en der som lille har hakket hovedet i fliserne et hav af gange og så vidt det vides ikke har taget skade hehe

Ja det er desværre hvad der kan ske, men øv altså hvor er det irriterende!

Også kan jeg bare ikke lade være med at tænke, hvad andre tænker om mig som mor - mega fjollet at tænke på

Anmeld

21. juni 2013

jydeinden

Rikke Rasmussen skriver:

Ja det er desværre hvad der kan ske, men øv altså hvor er det irriterende!

Også kan jeg bare ikke lade være med at tænke, hvad andre tænker om mig som mor - mega fjollet at tænke på

hehe tror godt de fleste ved at børn falder og slår sig

men min oplevede da en gang at en pædagog i min vuggestue var MEGET bekymret for om der foregik noget i vores hjem der ikke skulle fordi jeg evigt og altid var gul og blå og det var vist altid i panden.. hun var dog knap så bekymret da hun så hvor skøvlet jeg var (og stadig er )

Anmeld

21. juni 2013

Babydreams

jydeinden skriver:

hehe tror godt de fleste ved at børn falder og slår sig

men min oplevede da en gang at en pædagog i min vuggestue var MEGET bekymret for om der foregik noget i vores hjem der ikke skulle fordi jeg evigt og altid var gul og blå og det var vist altid i panden.. hun var dog knap så bekymret da hun så hvor skøvlet jeg var (og stadig er )

Hihi.. jamen det jo også min tanke, at hvad dagpleje moderen tænker om os, men hun ved at han er en dreng der intet frygter, så regner da ikke med at der bliver noget

Men er glad for at høre at du ikke har taget skade, af alle dine skader, det gør mig fortrøstningsfuld

Anmeld

22. juni 2013

NinaNymannMadsen

Rikke Rasmussen skriver:

Av av, ja det altså heldigt at deres tænder ikke tager skade!
Og hvor er det dejligt at børn i det mindste ikke er så sårbare når de kommer til skade, men puha hvor får man dårlig samvittighed, og tænker med det samme, hvad folk tænker om mig som mor - rigtig dumt at tænke på

Ja det er dumt at tænke på men man kan jo ikke lade være.
I det mindste er de små altid friske og glade kort tid efter og klar på mere leg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.