Kan det virkelig passe? (skeptisk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
12 svar
4 synes godt om
21. juni 2013

Anonym trådstarter

Lige en lille undersøgelse!!

Det der med at hvis man er blevet forladt af kæresten eller manden at man i stedet for og være ynkelig og sende ham søde smser, skal lade ham helt være, fordi at han så nok vender tilbage igen (hvilket man læser overalt) er det overhovedet sandt ??????
DERFOR!
Hvor mange herinde har egentlig prøvede at cutte kontakten helt, hvor han pludselig kom tilbage igen??!
Og hvor mange har prøvede at han IKKE kom tilbage alligevel??

Fortæl gerne kort din oplevelse.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

mn

Anonym skriver:

Det der med at hvis man er blevet forladt af kæresten eller manden at man i stedet for og være ynkelig og sende ham søde smser, skal lade ham helt være, fordi at han så nok vender tilbage igen (hvilket man læser overalt) er det overhovedet sandt ??????
DERFOR!
Hvor mange herinde har egentlig prøvede at cutte kontakten helt, hvor han pludselig kom tilbage igen??!

grunden til man tit går fra hinanden er jo fordi man trænger til en pause, så jeg tænker det er rigtigt nok, men hvis han aldrig kommer til at savne en så kontakter han jo heller ikke en. Så synes det kommer lidt an på om han bare vil videre eller om han savner en og stadig gerne vil en. Men min erfaring er at det passer, men det ender bare med at gå i stykker noget tid efter igen, så jeg må ærligt indrømme jeg gider ikke det mere hvis jeg en gang ender i siturationen igen.

Anmeld

21. juni 2013

LRJ

Jeg har cuttet den på en tidspunkt med en x og han kom tilbage, godt nok efter nogle måneder..

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

ffeJeg har cuttet den på en tidspunkt med en x og han kom tilbage, godt nok efter nogle måneder..

Gik han fra dig??
Kunne du godt tage ham tilbage? (Hvis du gjorde det)

Anmeld

21. juni 2013

Clisolka

Anonym skriver:

DERFOR!

Uha jeg har prøvet begge dele i mine tidligere forhold.... 

Det første cuttede jeg fuldstændigt - men han kom tryglende tilbage, dog varede det ikke lang tid, så meldte jeg ham for vold! Har aldrig haft kontakt med manden siden....

Det sidste forhold jeg havde før jeg mødte min nuværende kæreste kom ikke tilbage! Han var heller ikke lukket indenfor min dør igen  Endnu en fyr der ikke kunne holde grabberne for sig selv og mig der endte med et forstuvet haleben... 

Anmeld

21. juni 2013

LRJ

Anonym skriver:

Gik han fra dig??
Kunne du godt tage ham tilbage? (Hvis du gjorde det)

Ja pga af en anden.. Og ja det gjorde jeg... men det er så det dummeste jeg har gjort for der startede et helvede efter det..

Anmeld

21. juni 2013

Noneother

Det kender jeg flere der har gjort, hvor det virkede. 

Jeg synes selv at det er den rigtige fremgangsmåde. Jeg har for meget værdighed til at skulle tigge en fyr om at være sammen med mig.

-og kommer han så ikke tilbage af sig selv, så var han tydeligvis ikke det værd alligevel.

Anmeld

21. juni 2013

wamse

Jeg har prøvet det ved min nuværende kæreste, og det virkede udemærket at droppe alt kontakt 

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har prøvet det ved min nuværende kæreste, og det virkede udemærket at droppe alt kontakt 

Hvorfor smutte for at vende tilbage ha ha . Forstår det ikke altid, min eks gik fra mig for at prøve få mig tiibage 3 måneder efter Fordi jeg cuttede kontakten helt! Der fik han en kort og høflig afvisning havde allerede fået øje på en anden

Anmeld

22. juni 2013

Camilla <3

Med min eks virkede det også  

Nul kontakt i 3 uger, og så kom han ellers bare kravlende tilbage  

Og efter vi flyttede sammen, jamen så virkede jeg bare totalt glad  

.. Det hjalp også  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.