Svamp tidligt i graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Baby2010/2013 skriver:

Jep havde det både i 1. og 2. graviditet, faktisk ikke mindre end tre gange i 2. graviditet - øv hvor var det træls, men heldigvis nemt at behandle  

Ja, det er nemlig det gode ved det. Bare noget canesten i håndkøb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Ja, det er vi da enige om

Men jeg har meget svært ved at gennemskue øvrige årsager..

Især, når jeg ved, hvad jeg ellers normalt får svamp af.

For eksempel penicillin..

Jeg har aldrig før fået det pga. andet.

Nej men tænker bare.. at bare fordi man aldrig har fået det før af andre grund, er ensbetydene med man ikke kan få det af andre grunde

Anmeld

21. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

SE!

Nu, hvor der for nylig har været en debat herinde, hvorvidt man har overvejet at slette sin profil herfra af den ene eller anden grund, så kan din kommentar godt undre mig lidt!

Jeg aner ikke, hvilken tone, det der svar er skrevet med, men jeg fornemmer lidt, at du "slukker" den forbindelse, jeg muligvis ser mellem svamp og graviditet.

Altså - "Nu skal du jo ikke tro, at træerne vokser ind i himlen, agtig".

Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.

Jeg ser bare på alle fakta..

Ville da være træls over at tro jeg var gravid fordi alle bakkede mig op i detvvar jeg nok på grund af svamp.. og så ikke være det alligevel.. jeg synes ikke om at give folk falske forhåbninger..

Og tonen du læser det i er den måde du læser og tolker det på

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ville da være træls over at tro jeg var gravid fordi alle bakkede mig op i detvvar jeg nok på grund af svamp.. og så ikke være det alligevel.. jeg synes ikke om at give folk falske forhåbninger..

men jeg tror jo ikke noget.

Jeg stiller et simpelt spørgsmål, men du får det til at lyde som om, jeg er halv retarderet.

"Nu kan svamp jo også komme af så meget andet"

...

Og jeg skrev netop fordi jeg undrede mig over, at jeg hverken har siddet på en kold sten eller fået penicillin.

Og trust me  - vi har været igennem et langt behandlingsforløb, så det er absolut ikke, fordi jeg går og overanalyserer alting.

Jeg havde bare håbet på nogle kommentarer om, hvorvidt folk havde oplevet det eller ej, og så ser jeg det måske unødvendigt at du knytter den sidste kommentar.

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Men du virker hvert fald ikke til at ville ændre mit syn på, hvordan jeg læser og tolker dit svar.

Det kan jeg jo så tolke som jeg vil.

Jeg har bare ikke brug for en kommentar som den, som jeg oplevede nedladende og som om, at du talte til en ung tøs på 15.

Anmeld

21. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Men du virker hvert fald ikke til at ville ændre mit syn på, hvordan jeg læser og tolker dit svar.

Det kan jeg jo så tolke som jeg kan.

Jeg har bare ikke brug for en kommentar som den, som jeg oplevede nedladende og som om, at du talte til en ung tøs på 15.

men hvad er det forkerte i det jeg skriver.. ??

Svamp kan komme af så meget og behøces ikke nødvendigvis forbindes med een graviditet

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Svamp kan komme af så meget og behøces ikke nødvendigvis forbindes med een graviditet

Som jeg skrev til dig - jeg synes I høj grad, det handler om tonen.

Jeg oplevede den som nedladende, og jeg tilbød dig, at du endelig måtte rette mig, hvis det ikke var tilfældet.

Det gjorde du ikke.

Men det var simpelthen "Ja ja, rolig nu, lille du.. Det kan jo komme af så meget".

Det kan ømme brystvorter også, men derfor bliver der også stillet utallige spørgsmål om, hvorvidt det er et graviditetssymptom.

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Med lad det nu lægge.

Tak for dit svar.

Anmeld

23. juni 2013

Baby2010/2013

Maja88 skriver:

Nej men tænker bare.. at bare fordi man aldrig har fået det før af andre grund, er ensbetydene med man ikke kan få det af andre grunde

Ja ellers kan du bruge Canvag, det er det samme og lige så effektivt som Canesten, du får bare 6 verginal tabletter istedet for en, så du har til flere gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.