Regnslag til emmaljunga cerox - der PASSER !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2013

LilleChelle

Ja, hvilket PASSER? for det der følger med flyver da ud til ALLE sider, og der kan da være to klapvogne under næsten :p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

gonefishing

Ja, hvilket PASSER? for det der følger med flyver da ud til ALLE sider, og der kan da være to klapvogne under næsten :p 

Jeg har den samme vogn og fik stjålet regnslaget.
Jeg har købt et fra smallstuff

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/--tilbehoer/regnslag/smallstuff-regnslag-m.-s tjerner/c-23/c-394/p-7786

Det passer super godt! og er faktisk glad for det orginale blev stjålet, for du har ret, når det blæser, så står det ud til alle sider

Anmeld

21. juni 2013

LilleChelle

Flodkilling skriver:

Jeg har den samme vogn og fik stjålet regnslaget.
Jeg har købt et fra smallstuff

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/--tilbehoer/regnslag/smallstuff-regnslag-m.-s tjerner/c-23/c-394/p-7786

Det passer super godt! og er faktisk glad for det orginale blev stjålet, for du har ret, når det blæser, så står det ud til alle sider

Og det sidder bare til? 

Anmeld

21. juni 2013

gonefishing

LilleChelle skriver:

Og det sidder bare til? 

Det er mere "fast", kvaliteten er ikke tynd som det orginale. Jeg tror ikke man får det bedre, med mindre man køber de helt gennemsigtige (dem har jeg også kigget en del på) men de er vist mest til paraplyklapvogne uden "tag".
For de gennemsigtige regnslag er endnu tykkere og derfor blæser det ikke så let op.

Anmeld

21. juni 2013

LilleChelle

Flodkilling skriver:

Det er mere "fast", kvaliteten er ikke tynd som det orginale. Jeg tror ikke man får det bedre, med mindre man køber de helt gennemsigtige (dem har jeg også kigget en del på) men de er vist mest til paraplyklapvogne uden "tag".
For de gennemsigtige regnslag er endnu tykkere og derfor blæser det ikke så let op.

ja okay. 
Ved du om man kan få et regnslag til til kurven under klapvognen? 

Anmeld

21. juni 2013

gonefishing

LilleChelle skriver:

ja okay. 
Ved du om man kan få et regnslag til til kurven under klapvognen? 

Nej det har jeg aldrig hørt om desværre.

Anmeld

21. juni 2013

LilleChelle

Flodkilling skriver:

Nej det har jeg aldrig hørt om desværre.

Kunne være man selv kunne fixe et . Det må jeg finde ud af :p

For den var totalt gennemblødt da vi havde fået 10 min fra vuggestuen og hjem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.