Foreningen Glæd Børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

katrine26

Hejsa. Bor i Albertslund / stor Kbh jeg har både tøj og sko jeg gerne vil donere kan du fortælle mig hvor det nermste sted er. katrine26.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

FrkRaarup

katrine26 skriver:

Hejsa. Bor i Albertslund / stor Kbh jeg har både tøj og sko jeg gerne vil donere kan du fortælle mig hvor det nermste sted er. katrine26.

Det kan du tro jeg kan.. Øjeblik

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

katrine26 skriver:

På sjælland kan du vælge mellem:

3460 Birkerød
4200 Slagelse
4622 Havdrup
4840 Nørre Alslev/Vålse
2730 Herlev
4640 Faxe
4700 Næstved

Sorry, men jeg aner ikke hvem der er nærmest

Anmeld

2. september 2013

katrine26

FrkRaarup skriver:

På sjælland kan du vælge mellem:

3460 Birkerød
4200 Slagelse
4622 Havdrup
4840 Nørre Alslev/Vålse
2730 Herlev
4640 Faxe
4700 Næstved

Sorry, men jeg aner ikke hvem der er nærmest

Mange tak. Der er desværre ingen som ligger tæt på og vi har ikke bil. Men tak for hjælpen. Katrine26. 

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

katrine26 skriver:

Mange tak. Der er desværre ingen som ligger tæt på og vi har ikke bil. Men tak for hjælpen. Katrine26. 

Jeg vil gerne undersøge om der er en del vil køre forbi dig?

Anmeld

2. september 2013

katrine26

FrkRaarup skriver:

Jeg vil gerne undersøge om der er en del vil køre forbi dig?

Det må du meget gerne. Katrine26. 

Anmeld

1. oktober 2013

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Er nød til lige at slå et slag for Glæd børnene

Velkommen til foreningen Glæd Børnene.

I Danmark er der hver dag mange familier, der kæmper for at få økonomien til at hænge sammen. De kæmper for at kunne sætte mad på bordet hver eneste dag, de kæmper for at finde penge til at kunne påklæde børnene efter årstiden, de kæmper med mange problemer, som mange mennesker end ikke tænker over.

De har ofte ikke det økonomiske overskud, til at fejre fødselsdag, jul, konfirmation, barnedåb m.m.

Dette betyder at mange børn ikke oplever de store begivenheder, på samme måde som gennemsnittet af den danske befolkning.

Nogle vælger at undlade at betale regninger, mens andre vælger at optage dyre kviklån i desperation for at glæde deres børn, og give dem det samme som "de andre" får/har.

Dette problem vil vi gerne gøre en indsats for at afhjælpe, og derfor har vi startet foreningen Glæd Børnene.

Vi indsamler brugt tøj, legetøj og andre effekter, som kan bruges til gaver til børn mellem 0 og 17 år, og desuden forsøger vi at skaffe donationer og sponsorgaver. Vi lægger i det hele taget en stor indsats og passion i at hjælpe en masse familier, til at kunne opleve en god jul, fødselsdag, konfirmation eller hvad det nu måtte være, som mest muligt ligner det, den gennemsnitlige dansker oplever. Til disse begivenheder kan man kun søge om gaver.

Listen er lang, over de ting mange børn må undvære i hverdagen:

- Skolemælk
- Briller
- Skoleture
- Skolefoto
- Familiebesøg da transporten er for dyr for hele familien.
- Frisør.
- Fritids aktiviteter.
- Nyt tøj.
- Nye sko og ja vi kunne blive ved.
.

Du kan blive frivillig hos Glæd Børnene. Send en mail til frivillig@glaedbornene.dk. Vi har en frivillig der er klar til at tage imod din mail.

Anmeld

23. oktober 2013

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Er nød til lige at slå et slag for Glæd børnene

Velkommen til foreningen Glæd Børnene.

I Danmark er der hver dag mange familier, der kæmper for at få økonomien til at hænge sammen. De kæmper for at kunne sætte mad på bordet hver eneste dag, de kæmper for at finde penge til at kunne påklæde børnene efter årstiden, de kæmper med mange problemer, som mange mennesker end ikke tænker over.

De har ofte ikke det økonomiske overskud, til at fejre fødselsdag, jul, konfirmation, barnedåb m.m.

Dette betyder at mange børn ikke oplever de store begivenheder, på samme måde som gennemsnittet af den danske befolkning.

Nogle vælger at undlade at betale regninger, mens andre vælger at optage dyre kviklån i desperation for at glæde deres børn, og give dem det samme som "de andre" får/har.

Dette problem vil vi gerne gøre en indsats for at afhjælpe, og derfor har vi startet foreningen Glæd Børnene.

Vi indsamler brugt tøj, legetøj og andre effekter, som kan bruges til gaver til børn mellem 0 og 17 år, og desuden forsøger vi at skaffe donationer og sponsorgaver. Vi lægger i det hele taget en stor indsats og passion i at hjælpe en masse familier, til at kunne opleve en god jul, fødselsdag, konfirmation eller hvad det nu måtte være, som mest muligt ligner det, den gennemsnitlige dansker oplever. Til disse begivenheder kan man kun søge om gaver.

Listen er lang, over de ting mange børn må undvære i hverdagen:

- Skolemælk
- Briller
- Skoleture
- Skolefoto
- Familiebesøg da transporten er for dyr for hele familien.
- Frisør.
- Fritids aktiviteter.
- Nyt tøj.
- Nye sko og ja vi kunne blive ved.
.

Du kan blive frivillig hos Glæd Børnene. Send en mail til frivillig@glaedbornene.dk. Vi har en frivillig der er klar til at tage imod din mail.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.