Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak for svar allesammen.. Jeg har også hørt flest sige 14 dage (fik den i tirsdags). 2. Juli bliver den senest pakket væk så
Og tak for Jeres lykønskninger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Hej Piger.Jeg har fået hue på, og vil lige høre Jer om I ved hvor længe man går med den? Jeg har hørt både 1 uge men også 14 dage?Kærligst StephanieJ
Hej Piger.Jeg har fået hue på, og vil lige høre Jer om I ved hvor længe man går med den?
Jeg har hørt både 1 uge men også 14 dage?Kærligst StephanieJ
1 uge
Jeg blev student en tirsdag i 2006.. havde den på frem til weekenden var slut, tror jeg!
Tak for svar allesammen.. Jeg har også hørt flest sige 14 dage (fik den i tirsdags). 2. Juli bliver den senest pakket væk så Og tak for Jeres lykønskninger
Tillykke med huen! I gamle dage gik man med den sommeren over. Så du går bare i sving Synes de fleste går med den en uge i dag. 14 dage har jeg nu også hørt om.
er jeg den eneste der føler mig fjollet når jeg lige skal have den på når jeg går ud af døren. jeg beholder min på en uge, så gider jeg ikke det mere.
Tillykke med huen :-)
Jeg har kun hørt 14 dage - får også selv hue på her på onsdag, men har dog ikke tænkt mig at gå med den så længe ;-)
Bettina90 skriver: Tillykke med huen :-) Jeg har kun hørt 14 dage - får også selv hue på her på onsdag, men har dog ikke tænkt mig at gå med den så længe ;-)
Hvor længe går du med den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128