Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Så har jeg været til 2 scanning, og sidst var der 4 æg, hvor de 2 nu er små og ikke så udviklet men der er 2 gode æg, så hun mener der bliver min 2 æg til inseminationen på tirsdag, evt 3 da det kan være et af de små tager en spurt, hun tvivler de alle 4 når at udvikle sig, uanset vil de ikke nå at udvikle sig så meget at det bliver aflystså jubiii det lykkedes, der vil være 2 evt 3 gode æg ved inseminationen på tirsdag, hvor er det spændende, så nu er det bare at håbe at mandens sæd er i tip top og krydse fingre for 1-2 af æggene bliver til noget
Så har jeg været til 2 scanning, og sidst var der 4 æg, hvor de 2 nu er små og ikke så udviklet men der er 2 gode æg, så hun mener der bliver min 2 æg til inseminationen på tirsdag, evt 3 da det kan være et af de små tager en spurt, hun tvivler de alle 4 når at udvikle sig, uanset vil de ikke nå at udvikle sig så meget at det bliver aflystså jubiii det lykkedes, der vil være 2 evt 3 gode æg ved inseminationen på tirsdag, hvor er det spændende, så nu er det bare at håbe at mandens sæd er i tip top og krydse fingre for 1-2 af æggene bliver til noget
esioul skriver:
Super. Ihhh hvor bliver det bare spændende
Ja meget Skulke lige flytte glasset, og kommer så til at kigge hvor stort det faktisk er, der er plads til, hold nu fast, 100 ml Hvor optimistiske har de lige lov at være, eller leverer de bare en kæmpe bøtte for at de nemmere kan ramme De stakkels mænd kan da nemt se det negativt når man står med det kæmpe glas og en "klat" i bunden Så længe mængden af gode svømmere er i orden er jeg glad og så betyder mængden jo ikke så meget
Hvordan går det dig og maven, skulle du til md nu her eller har du været
Maja84 skriver: Ja meget Skulke lige flytte glasset, og kommer så til at kigge hvor stort det faktisk er, der er plads til, hold nu fast, 100 ml Hvor optimistiske har de lige lov at være, eller leverer de bare en kæmpe bøtte for at de nemmere kan ramme De stakkels mænd kan da nemt se det negativt når man står med det kæmpe glas og en "klat" i bunden Så længe mængden af gode svømmere er i orden er jeg glad og så betyder mængden jo ikke så meget Hvordan går det dig og maven, skulle du til md nu her eller har du været
Held og lykke..
Hvor bliver det spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128