Anonym skriver:
Jeg synes godt nok mange ting er op ad bakke for tiden. Jeg har rigtig svært ved at være glad og det går maks ud over min mand.
Jeg har verdens mest fantastiske søn. En dejlig mand. Et dejligt hus. Jeg kan godt SE at jeg skal være lykkelig og glad. Men det er jeg bare ikke rigtig synes jeg...
Jeg har været gået ned med stress, mistede i den forbindelse mit arbejde. Blev gravid samtidig med fyring, hvilket gav lidt spændinger på hjemmefronten, fordi vi pludselig manglede den ene faste indkomst. Vi kom over det, blev glade og glædede os til baby. Mistede så i 12. Uge. Så nu uden job, uden baby og lidt lost... Så er det ellers bare væltet ned med andre mindre
ting. Mistet veninde fordi hun mener jeg ikke har plejet vores forhold nok og bruger mit barn som undskyldning for ikke at tage oftere til København. 2000 kr på hund der sluger et pivdyr, 2500 på bil der går i stykker. Radioen der ryger i den anden bil. Computer der lige pludselig bryder sammen, så jeg nu ikke kan skrive ansøgninger, tjekke jobopslag (med tjekknappen) på jobnet, opdatere min joblog på a-kassen. Får afslag på efteruddannelse. Svigerfamiliens ene hund dør pludseligt. Svigerfars bror dør. Ekstern harddisk driller og ved ikke helt om den skal stoppe med at virke, det er jo så også derr eneste sted vi har alle billeder liggende for de sidste næsten 3 år, ja altså foruden den computer der lige er brændt sammen...
jeg VED GODT jeg skal være glad for det jeg har, jeg hader mig selv for at kravle ind i mit sorte hul, for min mand har så svært ved at håndtere det. Men jeg synes det er op af bakke PT.......
nogen gange har man bare brug for luft Uden at belaste dem der er en nær... Det går ikke så godt med det, men nu fik I luge en tur, så håber jeg jeg ka have tudet af til barn skal hentes og mand kommer hjem, så de har en mor der er til at holde ud at være sammen med...
Kære Trådstarter,
Jeg føler med dig. Fyring og abort er to hårde begivenheder i et menneskes liv, så du har al ret til at føle at verden er uretfærdig lige nu. 
Når man læser dit indlæg så virker det dog lidt som om du sidder og bruger energi på at finde alt det dårlige frem som sker i dit liv. Hvad med at bruge energi på den positive liste, det bliver man nemlig i meget bedre humør af.
Begynd bevidst at arbejde dig hen imod at komme ovenpå psykisk igen.
Du gik ned med stress skriver du, ja så var det at miste jobbet måske det bedste som kunne ske. Nu kan du starte et nyt liv, hvor du tager vare på dig selv og din familie uden stress og få et nyt arbejde, som får det allerbedste frem i dig. Det betyder måske at i I en periode skal leve lidt sparsommeligt, men det er nok det hele værd.
Accepter at du har trukket dig fra din veninde og at I nu befinder jer et sted i jeres liv, hvor det kræver en ekstra indsats at mødes igen. Jeg tror nemlig ikke du har mistet hende helt, specielt hvis du gør en indsats, men... hvorfor er det dig som skal tage til KBH, når du har en lille? Hendes forventninger lyder en smule selvcentrerede, hun kan jo besøge dig istedet.
Håber du finder ud af dødvandet:-)