Så sov da for h######!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. juni 2013

Happiness

Årh gud! Jeg er SÅ træt.

Har i forvejen en arbejdsuge på 52,5 time denne uge, så den er i forvejen hård. MEN Lukas har bare været vågen fra ca. kl 22 til 3-4 stykker HVER nat i den her uge! 

Han virker som om han har brug for trykheden, så den forsøger vi at give ham. Har sovet på en madras ved siden af hans seng! Men selv det har ikke været godt nok! Jeg skal helst sidde i hans seng, og han skal så sidde og læne sig op af mig! Har forsøgt at tage ham med i vores seng, og det lykkes måske lidt, men så starter det forfra! 

Og han har jo været ret uheldig den her uge med skader, men er ikke sikker på, at det er der den er gal!

MEN vi er alle i kæmpe søvnunderskud! Og med en lang arbejdsuge er den bare SÅ hård!! Har heldigvis fri lørdag, så kan slappe af der, og lade op til en 8-22 søndag 

Er der et "Tigerspring" omkring de 2 år??? Det virker fuldstændigt som hans tigerspring da han var yngre! Vi er startet på trodsalderen! Men påvirker det også søvnen?!

Nogen erfarringer??? Idéer til hvordan vi kan skabe trykheden?? Er det bare TRODS, og ikke et behov for trykhed??? WHAT TO DO???!!! 

På forhånd tak for råd.

Hilsen en meget træt og desperat Camilla!

Bonusinfo: () Han falder stadig selv i søvn uden problemer kl 19 hver dag! Her er der intet. Det er først når han pludselig vågner der kl 22.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Hej,

Jeg tænker, arbejder du altid så meget?

Min første tanke var i alt fald, at han savner dig, og derfor tager nætterne til brug for samvær, og tryghed.

Kh Mom

Anmeld

21. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Kan det være en reaktion på at du har været mere væk i denne uge end normalt?

Jeg er hverken ekstra klog eller har erfaringer med det, men det var bare en tanke. Hvis du evt ikke er enlig kan dig og far måske skiftes til at tage en nat, så I ikke bliver kørt helt ned?

Anmeld

21. juni 2013

Happiness

Mom skriver:

Hej,

Jeg tænker, arbejder du altid så meget?

Min første tanke var i alt fald, at han savner dig, og derfor tager nætterne til brug for samvær, og tryghed.

Kh Mom

Nej slet ikke. Har en 37 timers stilling Og havde fri i tirsdags, og onsdag var jeg hjemme hele aftenen. Så tror ikke det er det.

Jeg har skiftende arbejdstider, men de fleste uger er det kun dagvagter. Og nogle uger arbejder jeg kun 20 timer.

Og det startede i weekenden, hvor jeg kun har haft dagvagter hele sidste uge, og havde fri i weekenden. 

Anmeld

21. juni 2013

Happiness

RGN skriver:

Kan det være en reaktion på at du har været mere væk i denne uge end normalt?

Jeg er hverken ekstra klog eller har erfaringer med det, men det var bare en tanke. Hvis du evt ikke er enlig kan dig og far måske skiftes til at tage en nat, så I ikke bliver kørt helt ned?

Det startede bare i weekenden. Hvor jeg kun havde dagvagter i sidste uge, og havde fri hele weekenden. Derfor undrer det mig. Vi har før oplevet en reaktion på jeg havde aftenvagter, men det var "kun" hvis jeg var væk 3 aftner i træk. Og det har jeg så sikret mig at jeg ikke er mere.

Men det kan da godt være derfor at det fortsætter så længe. Og han har ikke gidet sin far om natten de sidste nætter, han kalder på mig! Men det har han nu altid gjort. Han er en mors dreng. Vi prøver også at skiftes i løbet af natten, men kan godt være vi skulle tage en nat hver I

Må se om det ikke bliver bedre i næste uge. Der skal jeg kun arbejde 3 dage, og alle dagvagter. 

Anmeld

21. juni 2013

Moma

Happiness skriver:

Årh gud! Jeg er SÅ træt.

Har i forvejen en arbejdsuge på 52,5 time denne uge, så den er i forvejen hård. MEN Lukas har bare været vågen fra ca. kl 22 til 3-4 stykker HVER nat i den her uge! 

Han virker som om han har brug for trykheden, så den forsøger vi at give ham. Har sovet på en madras ved siden af hans seng! Men selv det har ikke været godt nok! Jeg skal helst sidde i hans seng, og han skal så sidde og læne sig op af mig! Har forsøgt at tage ham med i vores seng, og det lykkes måske lidt, men så starter det forfra! 

Og han har jo været ret uheldig den her uge med skader, men er ikke sikker på, at det er der den er gal!

MEN vi er alle i kæmpe søvnunderskud! Og med en lang arbejdsuge er den bare SÅ hård!! Har heldigvis fri lørdag, så kan slappe af der, og lade op til en 8-22 søndag 

Er der et "Tigerspring" omkring de 2 år??? Det virker fuldstændigt som hans tigerspring da han var yngre! Vi er startet på trodsalderen! Men påvirker det også søvnen?!

Nogen erfarringer??? Idéer til hvordan vi kan skabe trykheden?? Er det bare TRODS, og ikke et behov for trykhed??? WHAT TO DO???!!! 

På forhånd tak for råd.

Hilsen en meget træt og desperat Camilla!

Bonusinfo: () Han falder stadig selv i søvn uden problemer kl 19 hver dag! Her er der intet. Det er først når han pludselig vågner der kl 22.

Vores søn vil også kun have MOAR om natten - man bliver så TRÆT.

Jeg tænkte ud over trygheden om det måske kunne være ørerne?

Jeg ved godt de får skyld for meget - men når han helst vil sidde op, kunnde det måske også være det? Da vores søn havde øreproblemer, faldt han også fint i søvn, det var først ud på natten, han reagerede.

Ellers får du bare en  for det er MEGA hårdt at være i søvnunderskud og så skal på arbejde.

Anmeld

21. juni 2013

Happiness

Moma skriver:

Vores søn vil også kun have MOAR om natten - man bliver så TRÆT.

Jeg tænkte ud over trygheden om det måske kunne være ørerne?

Jeg ved godt de får skyld for meget - men når han helst vil sidde op, kunnde det måske også være det? Da vores søn havde øreproblemer, faldt han også fint i søvn, det var først ud på natten, han reagerede.

Ellers får du bare en  for det er MEGA hårdt at være i søvnunderskud og så skal på arbejde.

Han fik lagt dræn for en måneds tid siden. Så tror ikke det er ørene. Men kan da godt være vi alligevel skal forbi ørelægen, for en sikkerheds skyld.

Ja det er bare hårdt når de kun gider mor! Han skreg hysterisk, hver gang far prøvede i nat. Så det kan godt være at han bare er lidt morsyg, og det at jeg er væk meget i den her uge, gør at det er ekstra slemt. Og det så bare var et tilfælde at det startede i weekenden.

HÅber ihvertfald at vi kan se en bedring i næste uge. Der skal jeg kun arb 3 dage, og alle dagvagter. Så det vil være mig der henter hver dag fra vuggestuen. Og så tror jeg at jeg holder ham hjemme mandag, og laver en rigtig mor-søn hyggedag! Så må jeg sove hele tirsdagen

Anmeld

21. juni 2013

L&V

Jeg tænker "bare" at han er omkring de 2år, det følels som et tigerspring men er det ikke og tror du har helt ret i det mht tryghed.
Vores datter er 20mdr og vi har lige haft samme tur. For os hjalp sammen sovning og senere madras men altså det gælder jo om at finde noget der virker for jer og hva det lige er tør jeg ik sige. men håber i finder kuren

Anmeld

21. juni 2013

Happiness

Månsson skriver:

Jeg tænker "bare" at han er omkring de 2år, det følels som et tigerspring men er det ikke og tror du har helt ret i det mht tryghed.
Vores datter er 20mdr og vi har lige haft samme tur. For os hjalp sammen sovning og senere madras men altså det gælder jo om at finde noget der virker for jer og hva det lige er tør jeg ik sige. men håber i finder kuren

Tror også vi bare må finde en metode der fungere. Så må han komme ind i sengen her de næste dage, og så stille og roligt få ham ind i egen seng. Evt. fortsætte med at ligge på en madras ved siden af ham indtil perioden er ovre.

Må bare bide tænderne sammen og drikke spandevis af kaffe indtil det er ovre Men puha... Vile gøre alt for en hel nats søvn!

Anmeld

21. juni 2013

L&V

Happiness skriver:

Tror også vi bare må finde en metode der fungere. Så må han komme ind i sengen her de næste dage, og så stille og roligt få ham ind i egen seng. Evt. fortsætte med at ligge på en madras ved siden af ham indtil perioden er ovre.

Må bare bide tænderne sammen og drikke spandevis af kaffe indtil det er ovre Men puha... Vile gøre alt for en hel nats søvn!

Jeg tror i hvert fald det er det i kommer længst med, måske smide far ud af sengen så i ikke behøver flytte ham, hvis han nu vågner om natten og opdager du er væk bliver han jo nok hys.. Det tog os en månedes tid og nu er hun bare lige så nem og glad som hun var før, så intensiv hygge og nærhed is the way to go

Men ja ka sagtens forstå dig det er sku ik nemt og sku yde så mange timer på jobbet efter så lidt søvn, jeg går heldigvis på barsel så jeg ka sove når hun er i dp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.