Måske en lille baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2013

Vicmor91

Hej alle som prøver at blive gravid. 

Er den her positiv ?  

det er samme test bare taget 2 forskellige steder. 

Jeg tog den her til morgen, men smed den ud efter 2 minutter da den stadig var negativ dog skal man dog vente 5 minutter. 

Jeg tænkte så at jeg ville kigge til testen et stykke tid efter også så den sådan ud og har jeg aldrig prøvet med de andre teste jeg har taget som alle var negative.. men tager en test igen om nogle dage    men håber den er der.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Trinebaby

Vicmor91 skriver:

Er den her positiv ?  

Jeg tog den her til morgen, men smed den ud efter 2 minutter da den stadig var negativ dog skal man dog vente 5 minutter. 

Jeg tænkte så at jeg ville kigge til testen et stykke tid efter også så den sådan ud og har jeg aldrig prøvet med de andre teste jeg har taget som alle var negative.. men tager en test igen om nogle dage    men håber den er der.  

Jeg kan godt ane en streg nogen siger man skal aflæse inden for tiden da jeg testede kiggede jeg også efter nogen timer og der kunne man se 2 streger og jeg er snart 26 uger nu hvor langt ville du være ?

Anmeld

21. juni 2013

BigHope13

Vicmor91 skriver:

Er den her positiv ?  

Jeg kan godt se to streger.
Tag en ny i morgen inden for tid eller køb en digital så du slet ikke i tvivl.
Jeg brugte samme test som du, og smed også den første ud efter 1 minut eller 2 og kiggede så først dagen efter og den var blevet positiv, hvilket også blev bekræftet med en ny test.
Er i dag 20 uger henne.

Anmeld

21. juni 2013

Vicmor91

Jeg skulle have haft mens i onsdags så må være lidt over 4 uger henne. Men dejligt at høre at den sagtens kan være positiv og gravid selvom det er efter tid. Jeg har også i går og i dag haft ondt i lænden og sover meget. Men ellers har jeg ingen symptomer :-) 

men jeg får nye teste fra billige-teste i morgen så tager nyt test mandag også må jeg se hvad den viser. Men den her kan sagtens have været positiv for smed den ud efter max 2 minutter.  

Men vi har også prøvet siden august/september sidste år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.