En lille smule nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Har lige et lille spørgsmål omkring p-piller.

Jeg havde sex med min mand enten søndag eller mandag aften. (75 % sikker på det var søndag). Onsdag aften opdager jeg at jeg ikke har taget min p-pille tirsdag aften. Tager så pillen onsdag aften og onsdagspillen tidligt i morges (torsdag). (Havde ikke læst at der ikke skete noget ved at tage to piller på en gang).

Den pille jeg glemte tirsdag var den 8. i pakken. Altså den 1. pille i den 2. uge. Mit spørgsmål er så; skal jeg være nervøs over at min mand og jeg havde sex 1 eller 2 dage før jeg glemte pillen? 

På forhånd tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

emsaroto

det mener jeg ikke du skal .. 
Men altså ingen beskyttelse er helt sikker, det er jeg da et levende bevis på. 

Hvis du er nervæs for du skulle blive gravid, så tag en fortrydelses piller eller en test når tiden er til det. 

Anmeld

20. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kan ikke svare på det da jeg altid har brugt p-ringe. 

Men kan du nå at tage en foryrydelsespille...dem man kan tage op til 7  dage efter. Der er ingen garanti, men ville gøre det hvis jeg ikke ønskede en graviditet. 

Anmeld

20. juni 2013

birthee

Tror ikke der sker noget, men du er næsten nødt til at afvente menstruation... Norlevo fortrydelsespille skal tages hurtigst muligt og inden for 72 timer (3 døgn)....

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.  Tror heller ikke der er noget, men har nu alligevel lige skrevet til min læge, for at høre hvad hun mener. Bare lige for at være sikker. Nu må vi se. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.