Uforklarlig barnløs - Hvilken behandling blev i gravide i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken behandling lykkedes det i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.402 visninger
5 svar
5 synes godt om
20. juni 2013

o1Mutte

Halløj igen piger

Nu er jeg jo midt i den forfærdelige ventetid til test dag.. Og kom sårn til at spekulere på hvilken behandling der var lykken for jer? Her tænker jeg især på de uforklarlige barnløse ligesom mig selv.. Men i andre er selvfølgelige også velkommen til at svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

CroQuis

1. og 3. ICSI, men har stemt 3. da det første jo var en GUL 

Dog er det mandens svømmere, der ikke er de bedste her 

Anmeld

21. juni 2013

pedersen

Jeg blev for snart 4 år siden insemineret med min kærestes svømmere . Vi havde prøvet i mange pr uden resultat. Har aldrig fået svar på hvorfor, men har mistanke Det er mig. Har alle dage haft meget ureglmæssig minustration, tror derfor jeg ikke har æg nok, eller manglende æl.. 

Vi er stille og rolig ved at blive enige om en bror eller søster til prinsessen. Så vi må på den igen.. 

Held og lykke til alle der skal gennem det samme 

Anmeld

21. juni 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Halløj igen piger

Nu er jeg jo midt i den forfærdelige ventetid til test dag.. Og kom sårn til at spekulere på hvilken behandling der var lykken for jer? Her tænker jeg især på de uforklarlige barnløse ligesom mig selv.. Men i andre er selvfølgelige også velkommen til at svare

Jeg har stemt blankt, da vi blev gravide med fryseæg efter 2 mislykkede ICSI forsøg.

Anmeld

21. juni 2013

Lauer

o1Mutte skriver:

Halløj igen piger

1. IVF - og vi er SÅ taknemmelige over, at være så heldige

Anmeld

21. juni 2013

Elling <3<3

2 gange ved 1. Iui. Den ene af gangene mistede vi desværre.
Denne gang gravid i 2. Iui forsøg efter den mislykkede graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.