Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er lidt tid siden jeg sidst har været herinde ..
Syns der er så meget lige for tiden !
Mine drenge blir bare såå store , kan slet ikke følge med ..
Oscar snakker og snakker dagen lang .. Han er bare dejlig . Han flækkede sit øjenlåg den anden dag , da han faldt ind i Noels stol .. Men han tog det heldigvis pænt og skulle ikke syes ... Han starter i Børnehave til Nov. Men er stadig ikke suttefri eller blefri
Noel blir jo 9 mdr. lige omlidt !
Han kravler rundt .. Rejser sig op af alting .. I går stod han midt ude på gulvet .. Han har 8 tænder .. Han har tralvt Store drenge . Var til fotograf med dem , så i får lige lidt billeder
Håber i har det godt derude God aften til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Det er lidt tid siden jeg sidst har været herinde .. Syns der er så meget lige for tiden ! Mine drenge blir bare såå store , kan slet ikke følge med .. Oscar snakker og snakker dagen lang .. Han er bare dejlig . Han flækkede sit øjenlåg den anden dag , da han faldt ind i Noels stol .. Men han tog det heldigvis pænt og skulle ikke syes ... Han starter i Børnehave til Nov. Men er stadig ikke suttefri eller blefri Noel blir jo 9 mdr. lige omlidt ! Han kravler rundt .. Rejser sig op af alting .. I går stod han midt ude på gulvet .. Han har 8 tænder .. Han har tralvt Store drenge . Var til fotograf med dem , så i får lige lidt billeder Håber i har det godt derude God aften til jer
Sikke nogle gode billeder, hvor ser de dejlige ud! Ligner at de har en fest til fotograf
sikke nogle fantastisk kønne og glade drenge, og en fantastisk smuk mor
Hvor har du bare nogle skønne drenge! De ser ud til at have krudt i måsen
Og utroligt hvor godt de små klarer de skader de påtager sig. Lukas flækkede bare øjenbrynet, men tog det også bare som en supermand.
Det er mere os det gør ondt på
Vildt gode billeder hos fotografen. Det er ikke de klasiske, men viser rigtig meget personlighed!
emmagirl skriver: Sikke nogle gode billeder, hvor ser de dejlige ud! Ligner at de har en fest til fotograf
Taak
Det har de også
mor:) skriver: sikke nogle fantastisk kønne og glade drenge, og en fantastisk smuk mor
Taaak
Og tak
Happiness skriver: Hvor har du bare nogle skønne drenge! De ser ud til at have krudt i måsen Og utroligt hvor godt de små klarer de skader de påtager sig. Lukas flækkede bare øjenbrynet, men tog det også bare som en supermand. Det er mere os det gør ondt på Vildt gode billeder hos fotografen. Det er ikke de klasiske, men viser rigtig meget personlighed!
Tak .. De har virkelig krudt i måsen
Ja det ret vildt . Jeg ville da ha været virkelig ked af det hvis jeg kom sådan til skade . Men Oscar tog det virkelig flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128