En blotter er løs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. juni 2013

TweenStar.dk

Jeg er blevet meget glad for at løbe, og løber gerne 3-4 gange om ugen 8-13 km pr. gang. Jeg bor i en lille bitte by lidt udenfor Aalborg. I går fortalte en venlig sjæl mig så, at jeg nok skulle passe lidt på når jeg løb alene ude ved de åbne marker. der blev i tirsdags set en blotter på min løberute - det er jo hvad det er, og manden gør jo ikke andet end at "vise" sig frem. MEN politiet kunne så fortælle anmelderen af blotteren, at der også kører en mand rundt og forsøger at få unge piger ind i sin bil...  I vores lille by!!!!  

Godt nok kan jeg måske ikke gå under betegnelsen ung længere, men med mine 150 cm i højden, kan jeg i forbifarten måske godt forveksles med et barn. Derudover har jeg en datter på 12 år, som jo færdes en del i byen. Jeg er fuldstændig opskræmt. Jeg har talt med min datter, hun er heldigvis ikke bange, men med på at hun selvfølgelig skal være opmærksom osv.. Og med hensyn til mig selv, så synes jeg da godt nok det vil være ærgerligt hvis mit løb går i vasken nu pga. sådan et par idioter... ORK.

Hvad ville i andre gøre? løbe i zig zag i byen, så man aldrig kom ud på de øde steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

esioul

TweenStar.dk skriver:

Jeg er blevet meget glad for at løbe, og løber gerne 3-4 gange om ugen 8-13 km pr. gang. Jeg bor i en lille bitte by lidt udenfor Aalborg. I går fortalte en venlig sjæl mig så, at jeg nok skulle passe lidt på når jeg løb alene ude ved de åbne marker. der blev i tirsdags set en blotter på min løberute - det er jo hvad det er, og manden gør jo ikke andet end at "vise" sig frem. MEN politiet kunne så fortælle anmelderen af blotteren, at der også kører en mand rundt og forsøger at få unge piger ind i sin bil...  I vores lille by!!!!  

Godt nok kan jeg måske ikke gå under betegnelsen ung længere, men med mine 150 cm i højden, kan jeg i forbifarten måske godt forveksles med et barn. Derudover har jeg en datter på 12 år, som jo færdes en del i byen. Jeg er fuldstændig opskræmt. Jeg har talt med min datter, hun er heldigvis ikke bange, men med på at hun selvfølgelig skal være opmærksom osv.. Og med hensyn til mig selv, så synes jeg da godt nok det vil være ærgerligt hvis mit løb går i vasken nu pga. sådan et par idioter... ORK.

Hvad ville i andre gøre? løbe i zig zag i byen, så man aldrig kom ud på de øde steder?

Må jeg høre hvilken by det er i ?

Lyder æv. Er selv fra Aalborg egnen.

Anmeld

20. juni 2013

TweenStar.dk

esioul skriver:

Må jeg høre hvilken by det er i ?

Lyder æv. Er selv fra Aalborg egnen.

Vadum

Anmeld

20. juni 2013

esioul

TweenStar.dk skriver:

Vadum

Det er skummelt sådan noget  Godt at sprede budskabet i byen, så de unge mennesker ved de ikke skal hoppe med.

Anmeld

21. juni 2013

Isabella_mor

TweenStar.dk skriver:

Løbe en anden rute, et stef hvor der færdes mange mennesker dagligt.

Anmeld

21. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg er en stor kylling og havde jeg hørt sådan noget vil jeg finde en ny rute, hvor der er færdes mange mennesker

Anmeld

21. juni 2013

Kay

hmmm... hvor mang gange tror du du skal løbe frem og tl bage på jeres vej hvor i bor for at komme op på dine kilometer  

Anmeld

21. juni 2013

An&Jo

jeg havde valgt at løbe zig zag.. men omvendt så er vadum en by med meget trafik, og det kan derfor gå hen og blive svært at løbe zig zag hvis man skal over en vej.. men jeg havde altså valgt at løbe et sted hvor der er mennesker og ikke ude på markerne..

og FØJ hvor kommer det bare tæt på nu altså..

Anmeld

21. juni 2013

TweenStar.dk

Tak for jeres søde svar. Jeg tog en 12 km. tur i dag i zig zag igennem byen. Jeg må være ærlig og sige, at det altså tager en del af løbeglæden samt motivationen. MEN en ting er helt sikkert jeg er færdig med at løbe ud mod de øde og åbne marker. Alternativt må jeg tage bilen, og køre til et sted, hvor det er lidt mere spændende at løbe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.