Hvornår potte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
10 svar
2 synes godt om
20. juni 2013

Alexander&Lærke

Hvornår introduceret i jeres børn for potten?

Kan ikke huske det fra min søn. Men min datter bliver 2år om 1 md. Og fortælle ofte hvis hun har lavede stort i bleen. Hun går meget op i når jeg er på toilet og sige mor tisser. Og følger også meget med når storebror står og tisser.  Men hun viser dog ikke tegn til at hun selv vil på toiletteT så ved ikke hvornår det er passende at finde potten frem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Kan ikke huske det fra min søn. Men min datter bliver 2år om 1 md. Og fortælle ofte hvis hun har lavede stort i bleen. Hun går meget op i når jeg er på toilet og sige mor tisser. Og følger også meget med når storebror står og tisser.  Men hun viser dog ikke tegn til at hun selv vil på toiletteT så ved ikke hvornår det er passende at finde potten frem?

Altså min datter har brugt potte fra hun var 1år ca

Anmeld

20. juni 2013

Laulund87

Min datter kom direkte på toilettet fra hun var 1,5 år. Vi har aldrig brugt en potte. I perioder gad hun ikke på toilet og i andre ville hun hele tiden. Hun var renlig da hun 2,5 år.

Anmeld

20. juni 2013

Alexander&Lærke

Månsson skriver:

Altså min datter har brugt potte fra hun var 1år ca

Uha så er vi jo langt bagud  Så er det vist bare at finde den frem.

Anmeld

20. juni 2013

Alexander&Lærke

Laulund87 skriver:

Min datter kom direkte på toilettet fra hun var 1,5 år. Vi har aldrig brugt en potte. I perioder gad hun ikke på toilet og i andre ville hun hele tiden. Hun var renlig da hun 2,5 år.

Kunne hun godt sidde på toilettet? Jeg har prøvet at sætte Lærke p toilettet men det var hun ikke tryg ved. Men så må vi jo heller komme igang. 

Anmeld

20. juni 2013

Laulund87

Alexander&Lærke skriver:

Kunne hun godt sidde på toilettet? Jeg har prøvet at sætte Lærke p toilettet men det var hun ikke tryg ved. Men så må vi jo heller komme igang. 

Ja på sådan et sæde

Ville gerne undgå potte så hun kunne vænne sig til toilettet med det samme

Anmeld

20. juni 2013

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Uha så er vi jo langt bagud  Så er det vist bare at finde den frem.

Igang med jer

Anmeld

20. juni 2013

Alexander&Lærke

Laulund87 skriver:

Ja på sådan et sæde

Ville gerne undgå potte så hun kunne vænne sig til toilettet med det samme

Hvad gjorde så når i var ude havde i så sædet med? Måske jeg enligt også er mest til at lære toilettet at kende da min søn var meget bange for at lave stort på toilettet ret længe. 

Anmeld

20. juni 2013

Laulund87

Alexander&Lærke skriver:

Hvad gjorde så når i var ude havde i så sædet med? Måske jeg enligt også er mest til at lære toilettet at kende da min søn var meget bange for at lave stort på toilettet ret længe. 

Jeg tror det er en rigtig god idé at få dem på toilettet som det første

Nej der måtte hun bare bruge toilettet, men det var hun også helt tryg ved Men man kunne måske have et ekstra der lå i bilen eller et man bare tog med..

Anmeld

20. juni 2013

Sitrani

Alexander&Lærke skriver:

Min datter bliver 2 år på onsdag Og hun er lige som din datter, blevet meget interesseret, og har været det et godt stykke tid.. Vi har købt et toiletsæde til hende, så hun selv kan komme op og ned, og det er hun begyndt at bruge lidt oftere den seneste tid - hun laver ikke noget på toilettet endnu, men får frit lov til selv at styre hvornår hun har lyst til at sidde der.....

Vi har tænkt os, at prøve at komme af med bleen her i sommerferien, som starter i uge 28 for os... Her til aften har hun faktisk ikke ville have ble på, så hun rendte rundt med trusser på, og tissede så i dem lige bagefter, men altså, ja.. hun skal jo lige lære det....

Så prøv jer frem I hendes tempo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.