Ville i søge dette job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har i dag skrevet min første job annonce Hvis i læste den ville i så søge den? Jeg skal nemlig lave en mere på fredag.

http://oddernettet.dk/site.aspx?RoomId=5&NewsId=7280&MenuId=16&langref=1&SplashId=138

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

ekzunz

Jeg vil umiddelbart sige JA! Det er jo med forbehold for at jeg ikke læser særligt mange jobannoncer inden for den kategori, men jeg synes du har formået at få det til at lyde som et spændende job på en attraktiv arbejdsplads.

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
NIX

Men det er jo fordi det ikke er indenfor mit fag

Den er fin syntes jeg!!!

Anmeld

9. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Znuzke skriver:

Jeg vil umiddelbart sige JA! Det er jo med forbehold for at jeg ikke læser særligt mange jobannoncer inden for den kategori, men jeg synes du har formået at få det til at lyde som et spændende job på en attraktiv arbejdsplads.

Mange tak. Det er faktisk ikke så nemt som man skulle tro

Anmeld

9. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Zafir skriver:

NIX

Men det er jo fordi det ikke er indenfor mit fag

Den er fin syntes jeg!!!

Takker

Anmeld

9. juli 2009

Mette+Mathias

Jeanne skriver:

Jeg har i dag skrevet min første job annonce Hvis i læste den ville i så søge den? Jeg skal nemlig lave en mere på fredag.

http://oddernettet.dk/site.aspx?RoomId=5&NewsId=7280&MenuId=16&langref=1&SplashId=138

Ja, måske (hvis det var mit fag). Umiddelbart synes jeg ikke den skiller sig vældigt meget ud, - bortset fra det med "en ledelse der lytter", - det er noget som får mig til at stoppe op.

Anmeld

9. juli 2009

Mette+Mathias

Mette+Mathias skriver:

Ja, måske (hvis det var mit fag). Umiddelbart synes jeg ikke den skiller sig vældigt meget ud, - bortset fra det med "en ledelse der lytter", - det er noget som får mig til at stoppe op.

Men forresten, - der er lige en fejl i annoncen (bare så du kan rette det i den næste).

Kan bevare overblikket i presset situationer

Det skal være "pressede" fordi situationer er flertal og "presset" bruges ifm. ental

Anmeld

9. juli 2009

Pia

Nu er det jo præcis den slags job je søger, når jeg søger job (jeg er ssh'er  ) og den annonce fanger helt sikkert mig..
God ide med og fortælle at der er mulighed for flere timer i andre vagter..

Kh Pia

Anmeld

9. juli 2009

finkedinke

Skal du være med til at ansætte folk også ??
Jeg har oplevet ssh der løj om at have kørekort og havde job som udekørende aftenvagt!!  Når man beder om kopi af eksamensbeviser ville jeg nok lige bede om at se et kørekort også. Så har i jeres på det tørre. Jeg ved ikke hvordan man står som offentlig arbejdsgiver, men som privatperson kan det udløse bøde at låne sin bil til en uden kørekort.

Med hensyn til annoncen lyder det fint

Berith

Anmeld

9. juli 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg synes, annoncen lyder fin. Den adskiller sig måske ikke voldsomt fra andre jobannoncer, men det er jo heller ikke nødvendigt for tiden. Og at det er din første, synes jeg absolut ikke kan ses.

Jeg er uddannet indenfor kommunikation (og historie), og har også arbejdet med jobopslag - og har selvfølgelig også læst min del efterhånden som jobsøgende, og de er ikke så nemme at lave, som man skulle tro. SÅ bare klø på med de næste også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.