hjælp - opbevaring af kage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
7 svar
1 synes godt om
20. juni 2013

Sara.

Er igang med at lave en regnbuekage.

Er nået dertil hvor den skal samles. Skal have hvid chokolade mousse mellem bundene.

Kan jeg så opbevare den i køleskabet indtil kl 16 hvor vi skal til sommerfest i ungernes institution. Eller skal den stå ude??

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

mn

Sara. skriver:

Er nået dertil hvor den skal samles. Skal have hvid chokolade mousse mellem bundene.

Kan jeg så opbevare den i køleskabet indtil kl 16 hvor vi skal til sommerfest i ungernes institution. Eller skal den stå ude??

Mvh Sara

jeg har ikke oplevet problemer med at have den i køleskabet, så jeg havde sat den i køleskabet

Anmeld

20. juni 2013

Mette.

Sara. skriver:

Mvh Sara

Synes også du skal have på den køl. viser du ikke et billede?

Anmeld

20. juni 2013

Sara.

Mette N skriver:

Ta

jeg har ikke oplevet problemer med at have den i køleskabet, så jeg havde sat den i køleskabet

Tak for huryig svar

Det gør jeg så...

Jeg ælejer altid kun at lave banankage så det er jo helt vildt det her

Anmeld

20. juni 2013

mn

Sara. skriver:

Tak for huryig svar

Det gør jeg så...

Jeg ælejer altid kun at lave banankage så det er jo helt vildt det her

Det var så lidt

hehe ja det er lidt anderledes, men det er da godt at hører du øsnker at prøve på at lave noget nyt

Anmeld

20. juni 2013

Sara.

Mette. skriver:

Synes også du skal have på den køl. viser du ikke et billede?

Sådan endte den

Tak for lån af farverne. Vil du ikke have resten igen?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2013

Sara.

Mette N skriver:

Det var så lidt

hehe ja det er lidt anderledes, men det er da godt at hører du øsnker at prøve på at lave noget nyt

Det var min datter der valgte den synes min banan kage smager bedre, men den er da lidt sjov og se på...

Anmeld

20. juni 2013

mn

Sara. skriver:

Det var min datter der valgte den synes min banan kage smager bedre, men den er da lidt sjov og se på...

det kan du have ret i, det synes jeg egentlig mange af de kager som er lavet til at se smukke ud smager ikke lige så godt som de andre man plejer at lave Men den er da blevet rigtig fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.