MosterA skriver:
Jeg har brug for jeres erfaringer.
Min søn havde en allergisk reaktion,Nællefeber, sidst han fik Pencilin. Derfor tog jeg ham til vagtlægen for at få et andet præparat.
Nu har jeg fået besked fra vores læge, at hun gerne vil have, at han bliver undersøgt. I første omgang betyder det, at han skal have taget en blodprøve.
Så nu håber jeg virkeligt, at jer der har fået taget blodprøver på jeres guldklumper da de var ca. 2 år vil dele jeres erfaringer og gode råd med mig.
var det imisalin han fik?
Freya fik det også da hun fik møb første gang som 8 mdr og hun kunne heller ikke tåle det. Vagtlægen var måløs over at egen læge havde udskrevet det til hende, da det er kendt for at give de små str reaktioner.
Så ved de andre omgange møb og lungebetændelser har hun fået andet penicilin.
Frederic fik også taget en del blodprøver de første 2 år, det vigtigste er ikke at lyve...
Kan huske at frederic spurgte om det ville gøre ondt, ja svared jeg ærligt - det kan gøre nuller naller.. Da det var overstået hev han mig i armen og sagde; ej mor, så slemt var det ikke - det gjorde ikke helt nuller naller...
Dertil at du er rolig, din ro smidter... Men det gør nervøsivitet, panik mm også..
Anmeld