Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.490 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg fik en medicinsk abort den 17 maj, og jeg bløder endnu... Nu er det sådan on and off nogle dage er det meget mørkt blod nogle dage er det sådan brunligt udflåd. Havde sex efter ca 3 uger eller mindre hvor kondomet sprang og så uheldige som vi er, er det sket to gange..

Men er chancen alligevel stor når man stadig sådan bløder nogle og så ikk at blive gravid ? Jeg tog en fortrydelses pille den ene gang, men den er jeg ikke sikker på da den ikk altid virker som apotekdamen sagde til mig Men noget siger mig at når jeg ikk har fået gang i min cyklus igen så er der ikke så stor chance ?

Jeg har en tid om 4 dage til at snakke prævention og meningen var at jeg skulle have sat spiral op, men jeg vil hellere på p-piller lige pt, så spørgsmålet er om jeg kan starte på p-piller selvom jeg ikke har fået rigtig mens endnu? Håber nogle ved det da jeg ikke kan li at gå i uvished før jeg kommer til lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Anonym trådstarter

20. juni 2013

Nemesis

har du fået tjekket at den medicinske abort har virket??

Lugter blodet/udflådet??

Jeg ville starte med at blive tjekket om alt er som det skal være inden start på evt. ppiller.

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

har du fået tjekket at den medicinske abort har virket??

Lugter blodet/udflådet??

Jeg ville starte med at blive tjekket om alt er som det skal være inden start på evt. ppiller.

Ja alt var ok, fik taget en blodprøve ca to uger efter..

Ja synes der kommer en irriterende lugt.. Når jeg f.eks er på toilet kommer der nogle gange blod på papiret og nogle gange er det bar brunligt.. (Undskyld detaljerne.)

Anmeld

20. juni 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Ja alt var ok, fik taget en blodprøve ca to uger efter..

Ja synes der kommer en irriterende lugt.. Når jeg f.eks er på toilet kommer der nogle gange blod på papiret og nogle gange er det bar brunligt.. (Undskyld detaljerne.)

blødning så længe efter og grim lugt kan være tegn på underlivsbetændelse, så blive lige tjekket!

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej.

Jeg fik en medicinsk abort den 17 maj, og jeg bløder endnu... Nu er det sådan on and off nogle dage er det meget mørkt blod nogle dage er det sådan brunligt udflåd. Havde sex efter ca 3 uger eller mindre hvor kondomet sprang og så uheldige som vi er, er det sket to gange..

Men er chancen alligevel stor når man stadig sådan bløder nogle og så ikk at blive gravid ? Jeg tog en fortrydelses pille den ene gang, men den er jeg ikke sikker på da den ikk altid virker som apotekdamen sagde til mig Men noget siger mig at når jeg ikk har fået gang i min cyklus igen så er der ikke så stor chance ?

Jeg har en tid om 4 dage til at snakke prævention og meningen var at jeg skulle have sat spiral op, men jeg vil hellere på p-piller lige pt, så spørgsmålet er om jeg kan starte på p-piller selvom jeg ikke har fået rigtig mens endnu? Håber nogle ved det da jeg ikke kan li at gå i uvished før jeg kommer til lægen.

efter mdeicinsk abort bløder du som du ville ved en normal fødsel.

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

blødning så længe efter og grim lugt kan være tegn på underlivsbetændelse, så blive lige tjekket!

Tak for svar, det ville jeg gøre så

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

efter mdeicinsk abort bløder du som du ville ved en normal fødsel.

Tak for svar.

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Tak for svar.

årh hkjælper ikke engang så meget da jeg kom til at se der stod 17 maj og ikke juni

men ellers har du prøvet at google det? kan være der står noget på en eller anden side om det

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

årh hkjælper ikke engang så meget da jeg kom til at se der stod 17 maj og ikke juni

men ellers har du prøvet at google det? kan være der står noget på en eller anden side om det

Jah det er jo lang tid:d

Men har prøvet at google lidt, og skal til lægen på mandag, men synes lige jeg trængte til et svar da det fylder i mit hoved.. men nu må jeg se hvad der sker der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.