Overvejer at sygemelde mig til lønnen går ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja nu skriver vi d. 20/6 og jeg mangler 40-30% af mon løn endnu, jeg ringer HVERDAG og gang på gang er meldingen "Vi er igang med at kigge på det", de har fundet ud af hvor meget det drejer sig om x.xxx og jeg mangler dem i budgettet.
Nu er min grænse nået, kan jeg tillade mig at ringe mig syg imorgen? Jeg nægter at arbejde gratis og især når de gør som de gør.

Min fagforening har løn sager kørende, som er to år gamle, de er ligeså langsomme.

What the fuck to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Ja nu skriver vi d. 20/6 og jeg mangler 40-30% af mon løn endnu, jeg ringer HVERDAG og gang på gang er meldingen "Vi er igang med at kigge på det", de har fundet ud af hvor meget det drejer sig om x.xxx og jeg mangler dem i budgettet.
Nu er min grænse nået, kan jeg tillade mig at ringe mig syg imorgen? Jeg nægter at arbejde gratis og især når de gør som de gør.

Min fagforening har løn sager kørende, som er to år gamle, de er ligeså langsomme.

What the fuck to do?

Jeg ville sku ringe til fagforeningen og sige du skulle tage at få fingeren ud - og få gjort noget ved de sager. 

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg ville sku ringe til fagforeningen og sige du skulle tage at få fingeren ud - og få gjort noget ved de sager. 

De kan ikke gøre det "hurtigere" siger de. Vi har tit lønsager derinde og da vores lønsystem er en by i Sibirien, har de været nødt til at oprette et nyt system til at kunne aflæse vores lønsedler.

Jeg gider bare ikke mere :-(

Anmeld

20. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

What the fuck to do?

Jeg oplevede lignende sidste år, da jeg var afløser på et plejehjem. 3 måneder i træk koksese de i min løn, og lige pludselig stod jeg og manglede 11.000 kroner, jeg ikke havde fået udbetalt. Jeg meldte mig syg til sidst, da jeg ikke ville arbejde gratis, og ugen efter gik pengene ind. 

Men det er nok noget andet hvis det er en fst stilling. 

Håber de hurtigt for styr på det, for det er så frustrende. 

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Jeg oplevede lignende sidste år, da jeg var afløser på et plejehjem. 3 måneder i træk koksese de i min løn, og lige pludselig stod jeg og manglede 11.000 kroner, jeg ikke havde fået udbetalt. Jeg meldte mig syg til sidst, da jeg ikke ville arbejde gratis, og ugen efter gik pengene ind. 

Men det er nok noget andet hvis det er en fst stilling. 

Håber de hurtigt for styr på det, for det er så frustrende. 

Har snakket med mine kollegaere og de støtter mig i en sygmelding (vi holder utroligt meget sammen på arbejdet), da det ville give dem ekstra at lave. Så tror det må blive sådan.

Nu har jeg ringet til lønafdeling og hende der står med det er der ikke før mandag. Aaaaaaarh!

Anmeld

20. juni 2013

pussekat

Anonym skriver:

What the fuck to do?

hejsa
jeg vil gør det her selv en mand som her prøve det i 5 månde fik han ikke det han skulle have gik til 3 f og de sige at han skulle meldte sig syg og der gik lige ca 14 dag så gik de ned om og hjemme som 3f kik på han løn og de kun se han skulle have over 80000 kr men da de lukke skulle vi igemmer LG for at få dem det tog fra den 19-2 til 6-6 at få dem hjem så ved godt hvad du her det nu ikke at have nok penge her liv af min pension
så gå ikke på job og arbejde gratis da de tag røv på dig

Anmeld

20. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Har snakket med mine kollegaere og de støtter mig i en sygmelding (vi holder utroligt meget sammen på arbejdet), da det ville give dem ekstra at lave. Så tror det må blive sådan.

Nu har jeg ringet til lønafdeling og hende der står med det er der ikke før mandag. Aaaaaaarh!

Super du har talt med dine kollegaer om det Så har du da opbakning der. Og hvor er det øv at skulle ligge og ringe sådan rundt. 

Lå selv og ringede mellem min arbejdsgiver og kommunen, og ofte når jeg ringede var hende der stod med det LIGE GÅET 

Så kunne man starte forfra dagen efter. 

Anmeld

20. juni 2013

Christina74

Hvad med at ringe til en anden fagforening og spørge om de kan hjælpe dig, hvis du flytter over til dem ?

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

Hvad med at ringe til en anden fagforening og spørge om de kan hjælpe dig, hvis du flytter over til dem ?

Har jeg forsøgt, men de kan ikke hjælpe i mit fag.

Anmeld

20. juni 2013

Christina74

Anonym skriver:

Har jeg forsøgt, men de kan ikke hjælpe i mit fag.

Så ring til nogle andre

Nogle tager alle fag ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.