Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.
Jeg ved ikke hvad der sker, men synes bare ikke jeg kan holde med at tude, og det er over ingenting.
Hvis jeg skal være ærlig, aner jeg ik engang hvorfor ..
Kender i det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaMary skriver: Hej Piger. Jeg ved ikke hvad der sker, men synes bare ikke jeg kan holde med at tude, og det er over ingenting. Hvis jeg skal være ærlig, aner jeg ik engang hvorfor .. Kender i det ?
Ja selvfølgelig kender jeg den følelse, men inderst inde ved jeg altid hvad der gør det
ja da Og det bliver kun værre når man er blevet forælder
MortilElias2010 skriver: Ja selvfølgelig kender jeg den følelse, men inderst inde ved jeg altid hvad der gør det
Jeg ville ønske jeg vist det ...
Lige pludselig fik jeg bare en klump i halsen, og våde øjne ..
aarhusmor skriver: ja da Og det bliver kun værre når man er blevet forælder
Jaahe, men jeg ved ik engang om jeg skal være det ... er godt nok gået over tid, men testerne viser negativ
AnnaMary skriver: Jaahe, men jeg ved ik engang om jeg skal være det ... er godt nok gået over tid, men testerne viser negativ
Kan det være din uvished I forbindelse med at du er gået over tid men testene viser negativ?
Det kender jeg godt
MortilElias2010 skriver: Kan det være din uvished I forbindelse med at du er gået over tid men testene viser negativ?
ja måske .. jeg er godt nok i gode med de test ...
Har en datter hvor jeg var 8 uger henne før den viste positiv, og sidst jeg var gravid (Som endte med abort) Var jeg 6 uger henne ..
Så jeg aner det ik ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128