Loa skriver:
Så har de jo teknisk set også fortrinsret frem for dem der ikke bryder sig om at se det.....
I virkeligheden kan jeg slet ikke se det er eller bør være sådan en kæmpe problem som det er blevet gjort til.
Hvis alle bare ammede diskret var der vel ingen der kunne have noget imod det....
men man kan jo ikke eksludere alle dem der gør noget andre ikke kan lide fra samfundet? vi giver jo også handicappede lov til at spise hvor de vil, selvom det med sikkerhed er folk der synes det er klamt at sidde ved siden af en handicappet fordi de smasker eller savler!?
ingen tvivl om at det ville være nemmest hvis ALLE ammede diskret, men der skal jo altid være nogen der ødelægger det for alle andre (ja da lidt ondt sagt). Jeg anser mig selv som værende ret diskret når jeg ammer (døm selv ud fra billedet i avisen) og jeg har meget svært ved at forestille mig at der er nogen der skulle kunne blive stødt over at se mig sådan, MEN der er jo desværre bare nogen der stadig bliver stødt over det også selvom amningen udføres diskret 
Anmeld