We made the cover!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

FrkZier

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Meget. Vi har lidt rytme problemer herhjemme for tiden. Så fedtegreven ville ikke sove i tide. Var bange for han ville vågne derinde, og falde i søvn senere, for så at holde fest til langt ud på natten
Men jeg hører det gik rigtig godt.

åh ja det kan jeg godt se

det var rigtig hyggeligt og dejligt vejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

JustMe

FrkZier skriver:

jeg tror generelt mange har svært (inkl. mig selv) ved at komme med reelt gode argumenter, da det i min verden slet ikke burde være nødvendigt at komme med et argument, så jeg bliver på et eller andet lidt paf når jeg skal svare på det - fordi jeg har bare SÅ svært ved at forstå det er et problem

Det er jeg til gengæld helt enig i; jeg kan slet ikke forstå, at det er oppe til debat og den afgørelse er jo til grin.

Anmeld

20. juni 2013

Loa

Hold da fest jeg synes godt nok det er blæst fuldstændig op.

Dvs dem der ikke bryder sig om det af den ene eller anden årsag, de SKAL bare ikke have noget valg?

Anmeld

20. juni 2013

FrkZier

Loa skriver:

Hold da fest jeg synes godt nok det er blæst fuldstændig op.

Dvs dem der ikke bryder sig om det af den ene eller anden årsag, de SKAL bare ikke have noget valg?

er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener?

Anmeld

20. juni 2013

Loa

FrkZier skriver:

er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener?

Jeg er enig for så vidt at selvfølgelig skal børn ammes diskret når de er sultne jeg synes bare det er blevet sådan lidt at dem der nu ikke er vildt begejstret for at se ammende mødre skal tvinges til det, for nu er det blevet en helt princip sag.

Jeg er feks ikke mega begejstret for det, men nu er det der jo nærmest alle vegne fordi der skal understreges at ammende mødre skal have fortrinsret alle steder.

Anmeld

20. juni 2013

FrkZier

Loa skriver:

Jeg er enig for så vidt at selvfølgelig skal børn ammes diskret når de er sultne jeg synes bare det er blevet sådan lidt at dem der nu ikke er vildt begejstret for at se ammende mødre skal tvinges til det, for nu er det blevet en helt princip sag.

Jeg er feks ikke mega begejstret for det, men nu er det der jo nærmest alle vegne fordi der skal understreges at ammende mødre skal have fortrinsret alle steder.

hvordan mener du da at de bliver tvunget til det?

jeg mener bestemt ikke at ammende mødre skal have fortrinsret, de skal da bare have lov at være de samme steder som alle andre mennesker, uden risiko for at blive smidt ud

Anmeld

20. juni 2013

Loa

FrkZier skriver:

hvordan mener du da at de bliver tvunget til det?

jeg mener bestemt ikke at ammende mødre skal have fortrinsret, de skal da bare have lov at være de samme steder som alle andre mennesker, uden risiko for at blive smidt ud

Så har de jo teknisk set også fortrinsret frem for dem der ikke bryder sig om at se det.....

I virkeligheden kan jeg slet ikke se det er eller bør være sådan en kæmpe problem som det er blevet gjort til.

Hvis alle bare ammede diskret var der vel ingen der kunne have noget imod det....

Anmeld

20. juni 2013

FrkZier

Loa skriver:

Så har de jo teknisk set også fortrinsret frem for dem der ikke bryder sig om at se det.....

I virkeligheden kan jeg slet ikke se det er eller bør være sådan en kæmpe problem som det er blevet gjort til.

Hvis alle bare ammede diskret var der vel ingen der kunne have noget imod det....

men man kan jo ikke eksludere alle dem der gør noget andre ikke kan lide fra samfundet? vi giver jo også handicappede lov til at spise hvor de vil, selvom det med sikkerhed er folk der synes det er klamt at sidde ved siden af en handicappet fordi de smasker eller savler!?

ingen tvivl om at det ville være nemmest hvis ALLE ammede diskret, men der skal jo altid være nogen der ødelægger det for alle andre (ja da lidt ondt sagt). Jeg anser mig selv som værende ret diskret når jeg ammer (døm selv ud fra billedet i avisen) og jeg har meget svært ved at forestille mig at der er nogen der skulle kunne blive stødt over at se mig sådan, MEN der er jo desværre bare nogen der stadig bliver stødt over det også selvom amningen udføres diskret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.