Er det for tidligt at juble??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej alle dejlige læsere på baby.dk

Herhjemme er vi igang med projekt nr. 2 og i går udeblev mens. Jeg tog derfor en test her til morgen og blev egentlig jublende lykkelig, men så slog det mig at stregen var meget utydelig...

Er det mon en positiv test og kan jeg godt allerede tro på den er der?

Jeg mener fra min 1. graviditet, at test-stregen var meget mere tydelig, men der testede jeg vist også senere...

Hvad siger i?

og god dag...

Den er så positiv, og to streger = gravid. Stort tillykke. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

christina92

Anonym skriver:

Herhjemme er vi igang med projekt nr. 2 og i går udeblev mens. Jeg tog derfor en test her til morgen og blev egentlig jublende lykkelig, men så slog det mig at stregen var meget utydelig...

Jeg mener fra min 1. graviditet, at test-stregen var meget mere tydelig, men der testede jeg vist også senere...

Hvad siger i?

og god dag...

Stort tillykke med spiren i maven!

Anmeld

20. juni 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Hvad siger i?

og god dag...

Min var mindre tydelig og jeg er snart 26 uger henne så stort tillykke 

Anmeld

20. juni 2013

Christina74

Ingen tvivl stort tillykke 

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hvad siger i?

og god dag...

tror godt d kan juble.... alle mine tests har set sådan ud

men tænker også hvis du kun er en dag over forventet mens, har du formegentligt ikke så emget hgc i kroppen endnu

så hvis du er helt i tvivl så tag en test om en 3-4 dage

Anmeld

20. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hvad siger i?

og god dag...

Utydelig?! He he du kan vist snildt regne med at den der er bragede positiv!!!  Min var så meget mere utydelig at jeg rent faktisk smed min første test ud - a blonde moment  men var altså gravid. 

I kan vist godt begynde at kalde jer selv MOR OG FAR   Tillykke! 

Anmeld

20. juni 2013

Camilla <3

Tør roligt sige tillykke 

Anmeld

20. juni 2013

AnnaMary

Den ser rigtig positiv ud i mine øjne

- Tillykke 

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Den er helt klart positiv. Tillykke med spiren

Tak for dit svar - og lykønskning... det er bare så fantastisk og jeg har ikke kunne lade være med at smile hele dagen

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Tillykke!
Jeg ville godt turde tro på den der Men ellers kan du jo altid tage en test mere om en 3 dages tid og se om stregen er blevet mere tydelig.

Tak for svar

Det er lige som om jeg ikke rigtig kan fatte det.. så tror uanset hvad, jeg tager en test mere om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.